משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » מותגי העל של ישראל לשנת 2020

מותגי העל של ישראל לשנת 2020

Superbrands

מותגי העל של ישראל לשנת 2020

ארגון Superbrands בודק מדי שנה מיהם המותגים שיצרו את הקשר הרגשי החזק ביותר בקרב הצרכנים בישראל. זו הרשימה המלאה

אחת ממטרות העל של כל מותג היא ליצור חיבור רגשי עמוק עם הצרכנים. מותגים מצליחים, ש”עובדים על הקשר” עם הצרכנים, נהנים מאמונם ויוצרים איתם מערכות יחסים ארוכות טווח. מותגי-העל, ה- Superbrands – הם אותם מותגים שהצליחו להעמיק ולחזק את הקשר שלהם עם הצרכנים.

ארגון Superbrands הבינלאומי בודק כבר יותר מ-25 שנים בכל העולם את עוצמות החיבור הרגשי בין מותגים לצרכנים. הארגון, שפועל זו השנה ה-12 בישראל, ערך לאחרונה סקר צרכנים מקיף באמצעות מכון המחקר Ipsos והוא מפרסם כעת לראשונה את רשימת ה- Superbrands של ישראל לשנת 2020.

ברשימה, המחולקת לפי קטגוריות, מוצגים המותגים הפועלים בישראל, שנמצא כי הקשר שלהם עם הצרכן הישראלי הוא העוצמתי ביותר בהשוואה למותגים אחרים בקטגוריה.

מותגי העל של ישראל הוכתרו על ידי הצרכנים בישראל. הציבור הישראלי הוא זה שדירג בכל אחד מהתחומים (מזון, משקאות, תיירות, שירותים פיננסים, תקשורת וכו’) את המותגים, שנתנו לו יתרונות מוחשיים ורגשיים גבוהים בהשוואה למותגים אחרים. רק מותגים שציונם עבר את רף ההצטיינות של Superbrands זכו להיות מוכתרים כמותגי על בישראל, ונכנסו להיכל התהילה העולמי של Superbrands.

ארגון Superbrands פועל בישראל מאז שנת 2008, וב-12 השנים האחרונות הוא מוציא לאור מדי שנה ספר, המציג את סיפוריהם השיווקיים של מותגי העל בישראל, מסייע להעלאת רמת השיווק של הדור הבא של המנהלים הישראלים באמצעות פעילות אקדמית באוניברסיטאות ובמכללות המובילות, ויוזם פעילויות למען הקהילה במסגרתם מנכ”לים וסמנכ”לי שיווק של מותגים מובילים תורמים בחזרה לחברה ולצרכנים שבקרבם הם פועלים.

איך נבחרים ה-Superbrands?

בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר “מותג על” בישראל ולהפוך ל- Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.

גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,000 מותגים.

בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ’ יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-100 מנכ”לים, סמנכ”לי שיווק, אנשי אקדמיה ופרסום מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, ורק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.

בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירגו הצרכנים בישראל את המותגים שעלו לגמר, ובחרו מי מתוכם הם Superbrands – מותגי-על.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.