FAQ


בית » שאלות נפוצות

שאלות נפוצות – אתר ד”ר פישר


טקסט מקדים לעמוד שאלות ותשובות


מוצרים


מה תאריך התפוגה?

התוקף של המוצר הוא מרגע הפתיחה לפי מס החודשים שמודפסים על האיור של הצנצנת  .האיור נמצא בתווית בגב המוצר, מתחת לרשימת הרכיבים.
ניתן לשמור את התכשיר סגור עד 3 שנים לפני פתיחה


האם המוצר מכיל רכיבים מן החי/נוסה על בעלי חיים?

ניתן לבדוק האם המוצרים מכילים רכיבים מן החי/נוסה על בעלי חיים בסימול של הארנב המודפס בגב האריזה.

כמו כן, רשימת הרכיבים המלאה מופיעה על כל מוצר בגב האריזה.

במידה וידועה רגישות לרכיב מסוים יש לבדוק את הרשימה לפני כל רכישה.


האם ניתן להשתמש בתכשירים בתקופת היריון/הנקה?

יש לפנות ליעוץ עם רופא נשים מטפל


משלוחים והחזרות


מתי אקבל את החבילה?

משלוחים עד הבית יסופקו עד 5 ימי עסקים.
תישלח הודעת SMS כאשר החבילה תצא ממשרדי החברה.

לתשומת ליבך ♥
בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.


מהם הישובים המוחרגים?

רשימת היישובים המוחרגים מופיע בעמוד משלוחים והחזרות. 
בישובים אלו החבילה תתקבל עד 7 ימי עסקים.


מהם סוגי המשלוחים?

  1. משלוח עד אליך (בית/ משרד) בעלות של 24 ש״ח. זמן אספקה עד 5 ימי עסקים.
    *למעט ישובים מרוחקים- עד 7 ימי עסקים>> לרשימת הישובים המרוחקים יש להיכנס למדיניות ההחזרות וההחלפות.
  2. משלוח לנקודה הקרובה אליך לאיסוף באחת מנקודות האיסוף הקרובות אליך. בעלות של 14 ש״ח. זמן אספקה עד 5 ימי עסקים
    *למעט ישובים מרוחקים- עד 7 ימי עסקים>> לרשימת הישובים המרוחקים יש להיכנס למדיניות ההחזרות וההחלפות.


אופן השימוש באתר


איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה ?

מיד עם קליטת ההזמנה תופיע ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה” בצירוף מספר הזמנה ויישלח אליך מייל אישור הזמנה.
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר (לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה).


ברצוני לבצע שינוי בהזמנה?

לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קליטתה.


האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?

לא.
ניתן לבצע הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה ובהתאם להוראות מדיניות הפרטיות