סל קניות
- אין מוצרים בעגלה.
אתם נמצאים כאן >>
בית » שאלות נפוצות
FAQ
טקסט מקדים לעמוד שאלות ותשובות
התוקף של המוצר הוא מרגע הפתיחה לפי מס החודשים שמודפסים על האיור של הצנצנת .האיור נמצא בתווית בגב המוצר, מתחת לרשימת הרכיבים. ניתן לבדוק האם המוצרים מכילים רכיבים מן החי/נוסה על בעלי חיים בסימול של הארנב המודפס בגב האריזה. כמו כן, רשימת הרכיבים המלאה מופיעה על כל מוצר בגב האריזה. במידה וידועה רגישות לרכיב מסוים יש לבדוק את הרשימה לפני כל רכישה. יש לפנות ליעוץ עם רופא נשים מטפל
משלוחים עד הבית יסופקו עד 7 ימי עסקים. לתשומת ליבך ♥ רשימת היישובים המוחרגים מופיע בעמוד משלוחים והחזרות.
מיד עם קליטת ההזמנה תופיע ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה” בצירוף מספר הזמנה ויישלח אליך מייל אישור הזמנה. לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קליטתה. לא.
שאלות נפוצות – אתר ד”ר פישר
מוצרים
מה תאריך התפוגה?
ניתן לשמור את התכשיר סגור עד 3 שנים לפני פתיחההאם המוצר מכיל רכיבים מן החי/נוסה על בעלי חיים?האם ניתן להשתמש בתכשירים בתקופת היריון/הנקה?
משלוחים והחזרות
מתי אקבל את החבילה?
תישלח הודעת SMS כאשר החבילה תצא ממשרדי החברה.
בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.מהם הישובים המוחרגים?
בישובים אלו החבילה תתקבל עד 9 ימי עסקים.מהם סוגי המשלוחים?
*ישובים מרוחקים- עד 9 ימי עסקים>> לרשימת הישובים המרוחקים יש להיכנס למדיניות ההחזרות וההחלפות.
אופן השימוש באתר
איך אוכל לדעת שההזמנה התקבלה ?
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר (לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה).ברצוני לבצע שינוי בהזמנה?האם עליי לפתוח חשבון באתר בשביל להזמין?
ניתן לבצע הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה ובהתאם להוראות מדיניות הפרטיות
שליחת קורות חיים