משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » הדרכים הטובות להעלמת השקיות מסביב לעיניים

הדרכים הטובות להעלמת השקיות מסביב לעיניים

לחץ כאן למידע נוסף על סרום ליקופן

הדרכים הטובות להעלמת השקיות מסביב לעיניים

אומרים שהעיניים אף פעם לא משקרות, והן לא משקרות גם כשזה נוגע לגיל שלנו. האזור העדין שמסביב לעיניים שלנו מגלה לנו ולכולם את הרגלי התזונה ואת הרגלי השינה שלנו. האם אפשר להתחכם לגוף, האם אפשר להיראות רעננה גם אחרי ארבע שעות שינה, ואיך מסתירים לילה רווי אלכוהול?

האזור שמסביב לעיניים (איזור השקיות, בשפת העם) הוא אחד הראשונים להסגיר את אורח החיים שלנו. אבל ישנן עוד הרבה סיבות להופעתם של עיגולים שחורים, שקיות ובעיות נוספות בעור שמסביב לעיניים שגורמות לנו להיראות עייפות ומבוגרות בכמה שנים טובות.

“האזור סביב העיניים מציג כמה בעיות עיקריות: פיגמנטציה או התכהות, מה שאנחנו מכנים ‘עיגולים שחורים’, שקיות עור ושקעים וקמטים”, מסבירה ד”ר בת שבע מרקוס. מומחית לרפואת עור ומין בקופ”ח מאוחדת. מסבירה לכל אחת מן התופעות האלו יש סיבות שונות וגם פתרונות שונים.
התופעה הנפוצה ביותר היא השקיות מתחת לעיניים. לעיתים מדובר בעניין של גיל, בגלל הגרביטציה והיחלשות הרקמות התומכות (דבר שקורה לרוב משנות הארבעים המאוחרות), לעיתים מדובר בבצקות שנגרמות ממחלות שונות, אבל זוהי גם אחת מהתופעות שמושפעת במיוחד מאורח החיים שלנו. “היעדר שינה, תזונה לקויה, שתיית אלכוהול – כל אלה עשויים להביא להופעתן של שקיות מתחת לעיניים”, מסבירה מרקוס.

תופעה נוספת היא הכתמים הנובעים, על פי מרקוס, מכמה סיבות: העור שמסביב לעיניים הוא דק מאוד, וניתן לראות בו בקלות את השתקפות כלי הדם. אחד הפתרונות לתופעה, אם כי פתרון חלקי בלבד, הוא פשוט לשתות יותר. “כששותים יותר הדם הוורידי פחות כהה וכך רואים פחות את ההתכהות”, מסבירה מרקוס. הסיבה השנייה היא המבנה האנטומי של השקעים, דבר שיכול להיות עניין גנטי או לנבוע מכך שהשומן שמתחת לעיניים פשוט גולש כלפי מטה ויוצר שקע. סיבה נוספת היא פיגמנטציה – הצטברות של מלנין בתוך העור. “במקרה זה ניתן לעשות פילינג כימי או טיפולי לייזר שמבהירים את האזור, או להשתמש בתכשירים מבהירים” אומרת מרקסו.
לבסוף, ישנם הקמטים, בין אם מדובר בקמטוטים מסביב לעיניים או בקמטי הבעה של ממש.

אז מה עושים?
בכל אחת מהבעיות שהזכרנו ניתן לנסות ולטפל בעזרת טיפולים אסתטיים כמו הזרקות של בוטוקס. טיפולי לייזר ופילינג כימי. אך לפני שבוחרים בדרך הזו, מומלץ קודם כל לבדוק את האופציות הקימות בשוק, שמאפשרות טיפולים פחות חודרניים ולפעמים אפקטיביים לא פחות. “אחד הדברים שעוזר לשפר את המראה של האזור סביב העיניים הוא ליחוח של האזור”, אומרת רונית גילר, מנהלת הקוסמטיקה בסופר-פארם סניף דיזינגוף סנטר. ניתן לעשות את זה באמצעות שימוש בקרמים ייעודיים לאזור העיניים, שלדברי גילר הוא דק ועדין יותר ולכן קרם פנים רגיל, שהוא לרוב עשיר יותר, לא תמיד יתאים לו. לדבריה קרם ייעודי לעיניים מגיע לרוב במרקם של גיל, וזאת כדי לקרר את האזור ולכווץ אותו כדי שהנפיחות תרד.

השימוש בקרם עיניים, מדגישה גילר, צריך להיות יומיומי ובבוקר, ואם יש צורך אז גם בערב. השימוש הוא בטיפוף עדין מסביב לעין ולא במריחה, כאשר אין צורך להתקרב מאוד לאזור העיניים מכיוון שפעולת המצמוץ של העין מפזרת את הקרם. דבר חשוב נוסף הוא לנקות היטב את אזור העיניים: “חשוב לא ללכת לישון עם איפור ולהסיר את המסקרה במסיר איפור שאינו על בסיס שמן כדי לא לגרום לנפיחות נוספת”, היא מציינת.

בקרם עיניים, אומרת גילר, מומלץ להשתמש כבר מגיל צעיר, “מכיוון שמדובר באזור דק ועדין שנוטה להיפגע מהר יותר ומצריך טיפול והגנה”. עם זאת, בגילאים הצעירים כדאי להשתמש בקרמים קלים מאוד על בסיס של גיל. יש גם סרומים לאזור העיניים המיועדים לעור בוגר יותר, שבו צריך לטפל, מלבד הנפיחות, גם בקמטים. כמובן שיש גם תרופות סבתא, כמו הנחת מלפפונים חתוכים או שקיות עם תמצית תה על העיניים. אלו מכווצים את כלי הדם ומרגיעים את העור, ועל ידי כך מורידים את הנפיחות. ואם כל אלה לא עוזרים, ניתן להשתמש בקונסילר שמסתיר את העיגולים השחורים והנפיחות.
זה מתחיל מבפנים

כמו כמעט בכל בעיה אסתטית, גם במקרה של העיניים התזונה עשויה לעזור פלאים. כאמור, חשוב לשתות הרבה מים, דבר שיכול לשפר את מצב העיגולים השחורים וגם ליצור ניקוז טוב יותר במקרה של בצקות ולטשטש את השקיות. ישנם הסבורים שגם מחסור בוויטמינים מסוימים, ובמיוחד הוויטמינים C, K, A ו- E עלול להביא להיווצרותם של עיגולים שחורים, ולכן כדאי לאכול מזונות שעשירים בוויטמינים אלה – ירקות כתומים, ירקות עליים, ברוקולי, מוצרי חלב, פירות הדר, גרעינים ואגוזים”, אומרת גילר. גילר ממליצה להפחית צריכה של מזונות עשירים במלחים שגורמים לצבירת נוזלים, וכן להקפיד על שינה מספקת, רצוי על כריות מוגבהות.

סרום ליקופן של ד”ר פישר
ד”ר פישר הולכת ומסתמנת כאחת החברות האהובות עלינו, עם מוצרים טובים ועדינים ובמחירים משתלמים (תמיד יש מבצעים). גם הפעם הם קלעו עם סרום לעיניים שמאוד נעים על העור ומיד מעניק אפקט מתיחה קל, כך לדברי אישה שכבר חגגה 80 והיתה מאוד מרוצה.
מחיר: 269 שקל (אבל כדאי להתעדכן במבצעים הדחופים).

 

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.