משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » ארגון Superbrands הבינלאומי – אלו מותגי העל של ישראל לשנת 2018

ארגון Superbrands הבינלאומי – אלו מותגי העל של ישראל לשנת 2018

ה-Superbrands של ישראל: זו הנבחרת המנצחת של מותגי העל של 2018

ארגון Superbrands הבינלאומי הכתיר את מותגי העל של ישראל: קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר. Partner, סלקום, Yellow, דלתא, קוטקס וארקיע נכנסו השנה לראשונה לדירוג. מי חזר לרשימה השנה ומי נשאר בחוץ? הרשימה המלאה

הישראלים מביעים אמון במותגי המזון, מעריכים את שירותי הטלוויזיה החדשים של סלקום ו-Parnter, ומביעים עניין הולך וגובר במותגי הלבשה בכלל וברשתות שיווק נוחות וזולות – כך עולה ממחקר הצרכנים השנתי שעורך ארגון Superbrands הבינלאומי בישראל, באמצעות מכון המחקר ipsos.

Superbrands בוחן בישראל זו השנה העשירית ברציפות את תפיסות הצרכנים לגבי המותגים הפועלים במדינה ואת עוצמת הקשר שלהם אליהם. מותג שעוצמת הקשר של הצרכנים איתו גבוהה במיוחד – מוכתר כמותג על. לפי המחקר, קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר – 19. בין מותגי העל של הקבוצה ניתן למנות את מילקי, דנונה, תפוצ’יפס וקפה טורקי עלית. נושפת בעורפה קבוצת אסם-נסטלה, שמנהלת היום מותגי-על רבים בישראל וביניהם ביסלי, במבה, גלידות נסטלה וטייסטרס צ’ויס.

על פי נתוני 2018, נראה כי הצרכנים הישראליים מאמצים את מהפכת הטלוויזיה הרב ערוצית. ולראיה: לדירוג השנה נכנסו  Partner וסלקום ששמות במרכז המאמץ השיווקי את שירותי הטלוויזיה שלהן, וגם רשת, שנכנסה השנה לראשונה לדירוג והצטרפה לקשת, הוט ו-yes. בתחום התעופה, עושה רושם שהמיתוג מחדש של ארקיע עשה לה טוב משום שלראשונה בישראל, נכנס המותג לרשימת מותגי העל והצטרף לאל-על.

לאחר שבשנה הקודמת נכנס מותג האופנה FOX לדירוג, הצטרפה אליו השנה גם רשת מוצרי הבית של הקבוצה FOX HOME. מותגים נוספים שנכנסו השנה לראשונה לרשימה הם דלתא, קוטקס, פרארי והסופר מאיר שלו.

בתחום הפוליטי, שני האישים שהצרכנים הישראליים מכתירים גם השנה כמותגי-על הם נשיא המדינה ראובן ריבלין, וראש הממשלה בנימין נתניהו, שנראה כי החקירות בענייניו לא מקעקעות בינתיים את תדמיתו. שלמה ארצי, שהדליק השנה משואה בערב יום העצמאות ה-70, הינו הזמר היחידי בישראל שנבחר כמותג-על זו השנה העשירית ברציפות. השחקנית גל גדות מבססת את מעמדה כמותג על לאחר שגם השנה הוכתרה כ-Superbrands.

בתחום רשתות השיווק שופרסל, סופר-פארם, המשביר לצרכן ורשת שיווק השקמה של רמי לוי מבססות את מעמדן בדירוג ה-Superbrands זו שנה עשירית ברציפות. מי שהצטרפו אליהן השנה הן רשת חצי חינם ורשת חנויות הנוחות של פז – Yellow.

איך נבחרים ה-Superbrands?

בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר “מותג על” בישראל ולהפוך ל-Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.

גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,900 מותגים.

בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ’ יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-109 מנכ“לים וסמנכ“לי שיווק מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.

בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג של צרכנים ישראליים את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל-29 קטגוריות.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.