משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » קוסמטיקה » מלח הארץ

מלח הארץ

כדי ליהנות מסגולותיו הבריאותיות של ים המלח, כבר לא צריך לטרוח ולנסוע למקום הנמוך ביותר בעולם. אפשר להביא את ים המלח הביתה, בצורת תכשירים מועשרים במינרלים שבו, וליהנות מהתוצאות: עור חלק, זוהר ובריא מתמיד.

קליאופטרה, מלכת מצרים, היתה לא רק יפה אלא גם פקחית. היא רצתה לרכוש את הזכויות על אזור ים המלח כדי להפוך אותו לספא הפרטי שלה. עסקת הנדל”ן לא יצאה בסופו של דבר לפועל, אבל הסיבות שהניעו את קליאופטרה נכונות גם היום. ים המלח הוא אחת הקרקעות הפוריות של המינרלים: מגנזיום, סידן, נתרן, אשלגן וליתיום. הצליל נשמע לכם מוכר משיעורי הכימיה בתיכון? – תתרגלו להכניס את המונחים האלה לאוצר המילים שלכם. אלה לא רק מינרלים חיוניים לתפקודו הבריא של העור, הם גם מככבים בלא מעט תכשירי קוסמטיקה וטואלטיקה מובילים, שמחוללים נפלאות בגוף – מהעור ועד הפרקים, מהשיער ועד הריאות.

מים מלוחים ימתקו

ים המלח מכיל עושר של ויטמינים ומלחים, חומצות אמינו ומיקרו-אורגניזמים חיים, שלרבים מהם תכונות תרפויטיות מוכחות. הם מסוגלים לרפא דלקות פרקים, בעיות נשימה, ומעל הכל – לטפל בבעיות עור שונות, מחתכים פשוטים ועד מצבים אקוטיים של פסוריאזיס. במלח ובבוץ של ים המלח קיימים לא פחות מ- 26 מינרלים שונים, כמו סידן המגן על התא, נתרן המשפר את חילוף החומרים בעור, אשלגן המסייע לעור יבש ואבץ שלו תפקיד חשוב בהתחדשות התאים. כשהם נמצאים בכפיפה אחת, הסינרגיה ביניהם מאחה את הרקמות, מזרזת את צמיחתו של עור חדש ואפילו משפרת את פעולת החמצן והדם בגוף. התוצאה: עורנו בריא, חלק וזוהר, בדיוק כמו שאנחנו רוצים.

אפשר להעביר את המלח?

כדי ליהנות מיתרונות המינרלים של ים המלח, אפשר לנסוע לים המלח לעתים תכופות ככל האפשר ולטבול במימיו. ואפשר גם לחסוך את הזמן והכסף ולהביא אותו אליכם הביתה: להשתמש במוצרים המועשרים במינרלים מים המלח, אופציה שהיא לכל הדעות זמינה ונוחה הרבה יותר. כך אפשר לטבול באמבטיה עם מלח אמבט, להסתבן בסבון פילינג ולקנח במריחת קרם גוף עשיר, כולם על בסיס מינרלים מים המלח. אחרי הרחצה אפשר למרוח קרם הזנה וקרם עיניים מועשרים במינרלים מים המלח, וכמובן להקדים לרחצה עטיפת בוץ ים המלח. אל דאגה, עורכם לא יתייבש אלא יודה לכם על כל רגע. כמו כל דבר בחיים, גם בתכשירים קוסמטיים מילת המפתח היא איזון. כאשר מוסיפים למלחים ולמינרלים שבתכשירי הקוסמטיקה שמנים שונים, כמו שמן זית ושמן מנדרינות, וחומרים מרככים נוספים, העור אוגר את הלחות ומתמלא רק בבריאות.

לקפוץ לבוץ

אוצר נוסף המבוסס על רכיבי ים המלח הוא הבוץ, שאפשר לרכוש בשקיות מיוחדות ברשתות הפארם ובבתי המרקחת. מה אפשר לעשות איתו? בעיקר מסכות לגוף, שמזינות ומרככות את העור, מכווצות את הנקבוביות ומותחות את העור (פתרון מצוין אחרי לידות), ובעיקר מנקזות רעלים עודפים שגורמים, בין היתר, לפצעי אקנה טורדניים. מומלץ בחום!

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.