משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » פארמה » יד רוחצת יד

יד רוחצת יד

שטיפת ידיים במים וסבון היא המפתח לשמירה על הבריאות. אבל מה קורה כשאנחנו מחוץ לבית? לד”ר פישר יש פתרונות שירחיקו מכם את החיידקים בכל מקום ומצב.

בסרטים אמריקאיים רבים חוזר הקטע הבא: הדמויות משוחחות שיחה אינטימית בחדר השירותים, שוטפות בקפידה ידיים ויוצאות מהחדר בצורה קצת מוזרה, כשרק המרפק נוגע בידית הדלת. אובססיית ניקיון? ממש לא. רק היגיינה פשוטה. במחקרים נמצא, שידית חדר השירותים מכילה מספר גבוה ביותר של חיידקים, כך שאם שטפתם ידיים ונגעתם בה, אפקט השטיפה אבד (אגב, גם מכשיר הטלפון, הברזים ושלטי הטלוויזיה מכילים כמות גדולה של חיידקים.

מאחר שאורך החיים של החיידקים על הגוף הוא עד שלוש שעות, ובזמן הזה הם נוטים להגיע במהירות לכל מקום, כולל לשעון, לטבעת או לצמיד שאנחנו עונדים, כדאי לצמצם ככל האפשר את נוכחותם בחיינו: לשטוף את הידיים עם סבון במשך 30 שניות לפני ואחרי האוכל, אחרי כל ביקור בשירותים, אחרי קינוח האף, אחרי החתלה של תינוק ועוד.

אל תגידו “איך שכחנו”

כשנמצאים מחוץ לבית, רחוק מברז המים ומהסבון, קשה יותר להקפיד על ההיגיינה. ודווקא במקומות ציבוריים והומי אדם (וחיידקים), כמו קניונים, אתרי תיירות, בסיסים צבאיים ואפילו בתי חולים (שם החיידקים הם לא רק דיירי קבע, אלא חלקם גם מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה), הצורך בשטיפת הידיים עולה. הקדימו תרופה למכה והחזיקו תמיד בתיק את מרחיקי החיידקים של ד”ר פישר: מוצרי סדרת אלכוג’ל – ג’ל ומגבונים להיגיינת הידיים.

הנה שמונה מצבים שבהם מתבקש לשלוף את אחד ממוצרי הסדרה:

1. יש לכם ילדים בגילאי בית ספר? ציידו אותם במוס אלכוג’ל לבית הספר ולטיולים בניחוח מסטיק, אפרסק או תפוח.

2. יורדים עם התינוק לגינה או לגן השעשועים? קחו מגבונים לניקוי בקבוק המים שנגע בארגז החול והידיים שהתלכלכו בבוץ.

3. מטיילים עם הילדים בקניון? נשים רבות אינן דואגות לניקוי משטח ההחתלה לאחר שהשתמשו בו. נגבו היטב משטחי החתלה ציבוריים לפני ואחרי השימוש בתרסיס או במגבוני אלכוג’ל לניקוי משטחים.

4. טסים בשעה טובה לנופש שמזמן חלמתם עליו? חבל לקלקל אותו עם שפעת או כאבי בטן. הצטיידו לטיסה במגבונים לניגוב הידיים ובתרסיס לניקוי משטח האוכל.

5. רוצים להתרענן במהלך נסיעה ארוכה? נאלצתם לעצור בצידי הדרך? השירותים בתחנת הדלק לא נראים נקיים מספיק? עם מגבוני אלכוג’ל לניקוי משטחים וג’ל אלכוג’ל לניקוי הידיים לא תיאלצו לדאוג לניקיון האסלה והידיים.

6. יצאתם לטיול, מחנה או מסע בעולם? בכל מקום קיימת סכנת הידבקות במחלות, בייחוד במדינות שבהן תנאי הסניטציה ירודים. לאחר קבלת החיסונים הנחוצים אל תשכחו להצטייד גם במגבוני אלכוג’ל ובתרסיס אלכוג’ל. השתמשו בהם לניקוי אסלות, שולחנות בבתי אוכל, מעקות ומשטחים ברכבת, באוטובוס ובגסט האוס.

7. אושפזתם בבית חולים? היעזרו בתכשירי אלכוג’ל לניקוי החדר שבו אתם נמצאים: מעקה המיטה, הארונית, אסלת בית השימוש ואפילו שלט הטלוויזיה. כל אלה שימשו חולים ומטפלים ורצוי לנקותם כדי למזער את סכנת ההידבקות.

8. התגייסתם בשעה טובה? הקפידו להחזיק בקיטבג או בתרמיל אלכוג’ל בתרסיס, במגבונים, בג’ל או במוס להיגיינת הידיים, המשטחים והחפצים שאיתם אתם באים במגע במסגרת הפעילות הצבאית: החל מהנשק האישי והאסלות בשירותים וכלה במכשירי קשר וכלים משותפים אחרים.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.