משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » תינוקות וילדים » זה היה סיפור של חורף

זה היה סיפור של חורף

כל מבוגר חולם על עור חלק ונעים למגע בדיוק כמו של תינוק. אבל לפעמים גם עור התינוק איננו במיטבו. זה קורה בעיקר בחורף, כשעור חלק ונינוח הוא לפתע הופך למחוספס, יבש ומגורה.

יובש, רוחות קרות ומעברים חדים בין חום לקור הם רק חלק מהאורחים הקבועים של החורף, שעלולים להשאיר את חותמם עלינו ובעיקר על היקר לנו מכל – התינוק שלנו. היובש והקור גורמים לעורו להתייבש, לאפו לדלוף ולהאדים ולתינוק לסבול. וכאשר הוא סובל – גם אנחנו סובלים. הנה כמה דרכים יעילות להתמודד עם תופעות החורף ולהקל על תחושת אי הנוחות.

קצרי את הרחצה

יובש בעור נגרם עקב חוסר בלחות, גם בגלל המזגנים ושאר אמצעי החימום ש”גונבים לחות” וכמובן בגלל המעברים התמידיים בין הקור בחוץ לחום בבית. הפתרון פשוט: העלאת רמת הלחות בעור. איך עושים את זה? האפשרות הרצויה מכל היא שימוש בשמן רחצה אמול. מוסיפים את השמן רחצה למי האמבט בעת רחצת התינוק ובכך נפטרים מהיובש ומקבלים עור תינוק רך ונעים למגע. כמו כן, מומלץ לקצר את השהות של הילד באמבטיה ולהשתמש בסבונים היפו-אלרגניים (כמו קמיל בלו סנסיטיב אל סבון).

עטפי אותו בלחות

לאחר הרחצה גופו של התינוק עטוף במים והנקבוביות, האמורות לספוג את הלחות – פתוחות. נגבי אותו בעדינות ובזריזות ומרחי עליו שכבה נדיבה של קרם לחות למניעת גירויים בעור. קמיל בלו סנסטיב שיבולת שועל נותן מענה מושלם לגירוי ולאדמומיות בעור. בדקי גם את עור פניו העדין של התינוק. האם מופיעות עליו “כוויות” אדומות? מרחי גם אותו בקרם ייעודי (“קמיל בלו סנסיטיב קרם פנים”) המותאם לצרכיו ומכיל גם מקדם הגנה מהשמש. כן, גם בחורף צריך להיזהר מהקרינה.

מלאי את מצבורי המים

עור יבש הוא תוצאה ישירה של חוסר במים בגוף. לכן, אל תשכחי להרוות את תינוקך עד כמה שאפשר במים, שילחחו את גופו מבפנים.

אל תעצרי באדום

ניגוב תכוף של האף, זאת יודעת כל אם בעולם, גורם לתינוק – בדיוק כמו למבוגר – לאדמומיות וקשקשת בצידי הנחיריים. ואם אנו חשים אי נוחות בעקבות הניגוב, חשבו עד כמה הוא איננו סימפטי לתינוק שעורו כל כך עדין.

כדי להקל על הנזלת, יש להניח בחדרו של התינוק מכשיר אדים ולהוסיף לו כמה טיפות שמן אקליפטוס או מנטה, המקלים על הנשימה ו”פותחים” את האף. כדי להקל על ניגוב האף, מומלץ להשתמש במגבוני לחות ייעודיים לאזור, שמרככים ומלחחים את האזור הרגיש. מעבדות ד”ר פישר השיקו מוצר שעליו כנראה נכתב המשפט “איך אף אחד לא חשב על זה קודם”: מגבונאף – מגבונים בעלי רמת לחות אופטימלית שפותחו בהתאמה במיוחד לעורם הרגיש של תינוקות, במטרה להקל על ניקוי האף הנוזל. אגב, שמענו על לא מעט מבוגרים שהתמכרו למטליות אלה ואימצו חבילה כזאת גם לעצמם.

ועוד קטנה לפני סיום: העור העדין שסביב האף נוטה לא פעם לאדמומיות בעונת החורף ולא רק בגלל הצינון אלא גם כתוצאה מהיובש שבאוויר. אל תוותרו על מריחה קטנה נוספת של קרמאף, שגם מרגיע את העור וגם “פותח” את דרכי הנשימה. או כמו שאנחנו אומרים: מריחה קטנה – שינוי גדול.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.