משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » תוספי תזונה » השלם את החסר: תוספי תזונה

השלם את החסר: תוספי תזונה

כשקצב החיים מואץ, הזיהום גבוה והתזונה לקויה, רובנו לא מקבלים את מלוא הוויטמינים שהגוף צריך. הפתרון הטבעי ביותר הוא לקחת תוספי תזונה, שמחזקים את הגוף ומשלימים את החסר בכמוסה אחת קטנה.

אורח החיים המודרני והטכנולוגיה המתקדמת הפכו לנו את החיים להרבה יותר קלים ונעימים, אבל הביאו איתם גם כמה תחלואים לא נעימים: רעלים וחומרי הדברה, ערפיח, עשן סיגריות ואפילו מתח נפשי גבוה. כל אחד מהם לחוד, ומה גם השילוב של כולם יחד, מחלישים את המערכות הפנימיות שלנו ומשפיעים על כל הגוף: עור הפנים מזדקן במהירות, לחץ הדם ורמת הסוכר עולים, הריכוז יורד, אפילו הזיכרון הולך קצת לאיבוד.

החדשות הטובות הן שלא רק שיש דרך לאושש את המערכות ולחזק את הגוף, היא אפילו טבעית לחלוטין. קבלו את תוספי התזונה – התוספת שמשלימה את החסר בכמוסה אחת קטנה.

הטבע לשירותך

לפי ההגדרה המקצועית, תוסף תזונה הוא תכשיר הניטל דרך הפה ומכיל רכיבים תזונתיים האמורים להשלים את התזונה הכללית: ויטמינים, מינרלים, צמחי מאכל ומרפא, חומצות אמינו, אנזימים ועוד.

מאמר שפורסם ב- JAMA (כתב העת של איגוד הרופאים האמריקאי) והתבסס על יותר מ- 150 מחקרים ממליץ לכל אדם, בכל גיל ומצב, ליטול מולטי-ויטמינים ומינרלים בכל יום, מסיבה פשוטה: רובנו לא מקבלים את הכמות המספקת מתזונה בלבד.

מהפכת הוויטמינים, שהתחוללה בעשור האחרון בעולם ובישראל, מילאה את המדפים בחנויות הטבע וברשתות הפארם בצנצנות עמוסות כמוסות. כשכל כך הרבה יצרניות מציעות את מרכולתן, כדאי להיות ממוקדים ולדעת מה לקנות.

• לשמירה על לחץ דם תקין, חפשו תוסף תזונה המכיל ליקופן – נוגד חמצון רב עוצמה שנמצא בריכוז גבוה בעגבניות. מחקרים הוכיחו כי ככל שריכוזו בדם גבוה יותר, כך קטנים הסיכויים לחלות במחלות כלי דם, לב וסרטן, בעיקר סרטן הערמונית.

• לשמירה על הזיכרון, חפשו תוסף תזונה המכיל בראש ובראשונה אומגה 3 מסוג DHA, רכיב הנמצא באופן טבעי במוח אך כמותו יורדת עם השנים, וכן חומרים כמו PS (פוספטידיל סרין) ונוגדי חמצון כמו ויטמין, השומרים על הרמה הקוגניטיבית של המוח לאורך זמן.

• לטיפול בתסמיני גיל המעבר, חפשו תוסף תזונה המכיל אסטרוגן טבעי (הורמון נשי שכמותו בגוף יורדת בגיל המעבר). סויה ידועה כמפחיתה את הסיכוי להתפתחות אוסטיאופורוזיס וגידולים שמקורם בהפרעות הורמונאליות.

• לבריאות תקינה של הלב, חפשו תוסף תזונה המכיל חומצת שומן אומגה 3, המורידה את רמת השומנים בדם ומפחיתה את הסיכון לקרישי דם; ויטמינים E  ו- C המחזקים את כלי הדם ומצמצמים את הסיכוי לחלות במחלות לב; וליפידים ממקור צמחי, שמורידים את רמת הכולסטרול הרע (LDL).

• לשמירה כללית על בריאות הגוף, חפשו מולטי-ויטמינים המכילים תמהיל של הוויטמינים העיקריים שלהם הגוף זקוק: ויטמיןC, ויטמין E, קומפלקס ויטמיני B, חומצה פולית ובטא קרוטן. כל אלה מגנים ומחזקים את הגוף, שומרים על מערכת החיסון, משפרים את איכות הראייה ומרפאים רקמות פגועות.

• והכי חשוב: הקפידו על כללי זהירות. שוק תוספי התזונה פרוץ וחסר תקנים מסודרים של ייצור ושיווק. לכן קנו תוספי תזונה מחברה מוכרת בלבד; ודאו כי תאריך התפוגה קיים וסביר (ולא התאריך של מחרתיים); ובדקו מה התנאים שבהם ייצרו את התוספים ואם הם עברו בדיקות כימיות ומיקרוביולוגיות מחמירות.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.