משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » תינוקות וילדים » בא לשכונה תינוק חדש

בא לשכונה תינוק חדש

ילדים זו שמחה, אבל גם הרבה חששות: התינוק קטן, עורו עדין במיוחד והצרכים שלו שונים מאלה שלנו. איך מטפלים בו הכי טוב שאפשר?

בשעה טובה ומוצלחת הצטרף תינוק חדש למשפחה. החזרה הביתה, עם כל ההתרגשות והשמחה, מהולה בלא מעט חששות ופחדים, וזה בהחלט טבעי. לתינוקכם, כמו לשאר התינוקות, דרישות וצרכים אחרים לגמרי מאלה שלכם וגם גופו הקטן מתנהל בצורה שונה. כך, למשל, תגלו שכחלק מההסתגלות לעולם החדש, עורו של התינוק מפתח בחודשים הראשונים שלל תסמינים – אדמומיות, גרד, תפרחות שונות, שלפוחיות זעירות, פצעוני הזעה ואפילו אקנה (כן, גם בגיל כזה), וכמובן תפרחת חיתולים. כל הבעיות הללו לרוב נעלמות, וכדי להקל עליהן ניתן להשתמש במגוון מוצרים החל ממשחה לתינוק מסדרת קמיל בלו צמחי מרפא המגנה מפני גירויים ותופעות אחרות של זיעה, מגבונים מסדרת “קמיל בלו” להרגעה כללית של העור ואוליביול, משחה לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים בשילוב קומפלקס טבעי של שמן זית. כמובן, שבכל מקרה של חשש מומלץ לפנות לאחות או לרופא.

ילדתם? מזל טוב! הכנו עבורכם מארזי יולדת מפנקים במיוחד – לחצו לקטלוג

מלך האמבטיה

התינוק קטן ועדין, והאמבטיה נראית פתאום גדולה ומפחידה. כדי שמשימת הרחצה תעבור בקלות ובהנאה, חשוב להקפיד על הכללים הבאים:

• קבעו את הטמפרטורה בחדר האמבטיה (או בחדר שבו מתבצעת הרחצה) ל- 22-24 מעלות. • מלאו את אמבטיית התינוק במים פושרים ומים חמים עד לגובה עשרה ס”מ. בדקו עם המרפק שלכם את חום המים וודאו שיהיו נעימים לתינוק. • הושיבו את התינוק במים. תמכו בו בעזרת זרועכם והקפידו שראשו וגבו יהיו מוגנים. • הרטיבו את התינוק במעט מים. סבנו בעדינות את גופו, תוך מתן תשומת לב בעיקר לאזורים מועדים לגירויים כמו הישבן, המפשעות ובתי השחי. • חפיפת הראש יכולה להתבצע פעם ביומיים. הקפידו על שמפו שעמד במבדקי ההיפולארגניות והסנסיטיב ושאיננו יוצר דמעות, כמו כל מוצרי החפיפה של חברת ד”ר פישר. • כדי לנקות את אזורי הנחיריים, האוזניים והעיניים, השתמשו בצמר גפן טבול במים פושרים בלבד. • לאחר כחמש דקות במי האמבטיה, הוציאו את התינוק, הניחו אותו על מגבת וספגו בעדינות את המים. מרחו על גופו תחליב לחות עדין במיוחד. במידת הצורך, הוסיפו גם משחה למניעת תפרחת חיתולים.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.