משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » הגנה משמש » אם יש לך שמש

אם יש לך שמש

איך לבחור מסנן קרינה? מתי הכי כדאי להיחשף לשמש? למה ישיבה בחדר סגור לא מגנה עלינו? ואיזה צבע הכי כדאי ללבוש בקיץ? כך נעבור את הקיץ בשלום, עם עור בריא וגוון מושלם.

1. קרניים מסוכנות. השמש שולחת אלינו שני סוגי קרניים. קרניים קצרות, קרני UVB, שפוגעות בשכבות העליונות של העור וגורמות לאדמומיות ולכוויות, וקרניים ארוכות – קרני  UVA- החודרות לעומק העור וגורמות לנזקים ארוכי טווח, כמו סרטן העור. לפיכך, קל להבין מדוע מסנן הקרינה חייב להכיל הגנה כוללת מקרני ה- UV. אולטרסול, של ד”ר פישר, הינה סדרת תכשירי הגנה משמש שפרצה דרך בתחום זה; עד היום, כל תכשירי ההגנה של החברה מסננים את שני סוגי הקרניים- UVA ו- UVB.

2. צבא הגנה מהקרינה. חוץ ממסנן קרינה, הגנה נאותה תכלול גם אלמנטים נוספים: כובע בעל שוליים רחבים במיוחד (5-7 ס”מ), להגנה מקסימלית על כל אזורי הפנים; משקפי שמש שיגנו על אזור העיניים, שם העור דק ופגיע במיוחד; וביגוד שמכסה את עור הגוף, רצוי מבד בהיר עם סיבים צפופים המגנים על העור בצורה אופטימלית.

3. מריחה כהלכה. מריחה אחת בבוקר בהחלט לא מספיקה. מסנן הקרינה מאבד את אפקטיביות הפעולה שלו במהלך היום ולכן חשוב להקפיד על מריחה עקבית ונכונה: למרוח מסנן קרינה כרבע שעה לפני היציאה מהבית, לוודא ספיגה מלאה, ולחדש את המריחה פעם בשעתיים. אם אתם מבצעים פעילות גופנית, שוחים או מזיעים, יש לחזור ולמרוח את הקרם ביתר תכיפות.

4. היו חכמים גם בצל. אמנם שעות היום קובעות את מידת הקרינה, כך שעד השעה 10:00 ואחרי השעה 16:00 בטוח יותר להיחשף לשמש, אך עדיין אסור לוותר על מריחת מסנן קרינה. גם השהייה במקומות מוצלים אינה מספקת הגנה מלאה: עוצמת הקרינה אולי קטנה יותר, אך קרני השמש חוזרות אלינו מהסביבה (חול, דשא, ים, בריכה וכדומה). כך, גם השהייה בחדרים סגורים עם חלונות זכוכית אינה מגנה עלינו מהקרינה: בדרך-כלל, החלונות אמנם בולמים את קרני ה- UVB אך לא את קרני ה- UVA. לכן חשוב להקפיד על מריחה חוזרת ונשנית של מסנן הקרינה.

5. גלו קמצנות בחשיפה, לא במריחה. רמת ההגנה של מסנן הקרינה משתנה ממוצר למוצר ומושפעת הן מדרגת ה-SPF (היחס בין זמן החשיפה הגורם לאדמומיות על עור המוגן במסנן קרינה לבין עור שאיננו מוגן) והן מפרמטרים בלתי תלויים כגון מידת ההזעה וכמות הקרם שנמרחה. כדי למקסם את התוצאות, יש למרוח את מסנן הקרינה בנדיבות ובשכבה עבה במיוחד.

6. התאימו לעורכם את מסנן הקרינה. מגוון מסנני הקרינה המוצע כיום הוא רחב ביותר, ובחירת המסנן נעשית לא פעם על-פי רמת המחיר. אז איך בוחרים? זכרו: מסנן קרינה איכותי אמור לענות על כל דרישותיכם ואף יותר. למה הכוונה? למשל, בעלי עור רגיש ישתמשו במסנני קרינה היפואלרגניים, בעלי עור שמן יחפשו תכשירים נטולי שומן שהם אווריריים יותר, ספורטאים ימרחו תכשירים בעלי מרקם קל, למניעת החלקת הידיים והרגליים, ותינוקות וילדים ייהנו מתכשירים שפותחו במיוחד לעורם העדין והרגיש.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.