FAQ


אתם נמצאים כאן >> בית » שאלות נפוצות

שאלות נפוצות – אתר ד”ר פישר


טקסט מקדים לעמוד שאלות ותשובות


מוצרים


התוקף של המוצר הוא מרגע הפתיחה לפי מס החודשים שמודפסים על האיור של הצנצנת  .האיור נמצא בתווית בגב המוצר, מתחת לרשימת הרכיבים.
ניתן לשמור את התכשיר סגור עד 3 שנים לפני פתיחה


ניתן לבדוק האם המוצרים מכילים רכיבים מן החי/נוסה על בעלי חיים בסימול של הארנב המודפס בגב האריזה.

כמו כן, רשימת הרכיבים המלאה מופיעה על כל מוצר בגב האריזה.

במידה וידועה רגישות לרכיב מסוים יש לבדוק את הרשימה לפני כל רכישה.


יש לפנות ליעוץ עם רופא נשים מטפל


משלוחים והחזרות


משלוחים עד הבית יסופקו עד 7 ימי עסקים.
תישלח הודעת SMS כאשר החבילה תצא ממשרדי החברה.

לתשומת ליבך ♥
בתקופות מבצעים וסיילים ובפרט במהלך חודש נובמבר ייתכנו עיכובים באספקת המשלוחים.
אנו עושים את מרב המאמצים בכדי לטפל בהזמנתך בהקדם האפשרי.


רשימת היישובים המוחרגים מופיע בעמוד משלוחים והחזרות. 
בישובים אלו החבילה תתקבל עד 9 ימי עסקים.


  1. משלוח עד אליך (בית/ משרד) בעלות של 30 ש״ח. זמן אספקה עד 7 ימי עסקים.
    *ישובים מרוחקים- עד 9 ימי עסקים>> לרשימת הישובים המרוחקים יש להיכנס למדיניות ההחזרות וההחלפות.


אופן השימוש באתר


מיד עם קליטת ההזמנה תופיע ההודעה “הזמנתך התקבלה בהצלחה” בצירוף מספר הזמנה ויישלח אליך מייל אישור הזמנה.
בנוסף, ניתן לבדוק בכל רגע נתון את סטטוס ההזמנות בחשבונך באתר (לאחר התחברות לחשבון באמצעות מייל וסיסמה).


לא ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קליטתה.


לא.
ניתן לבצע הזמנה כאורח הנמצאת בדף ההתחברות ולבצע רכישה ללא הרשמה לאתר. הפרטים המוזנים בעמוד הקופה משמשים למשלוח החשבונית והחבילה ובהתאם להוראות מדיניות הפרטיות