משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » שיתופי פעולה בין תשלובת ד”ר פישר לארגון איחוד הצלה

שיתופי פעולה בין תשלובת ד”ר פישר לארגון איחוד הצלה

 

“אנו גאים להיות חלק מהדבר הגדול  הזה”

סוכני המכירות של ד”ר פישר גייסו את הלקוחות ובכוחות משותפים רכשו את האופנוע שישמש להצלת חיים. מ”מ ע”ראה הרב אברהם רובינשטיין ציין בדבריו על תרומתה האדירה של תשלובת תעשיות ד”ר פישר לעיר לאורך השנים ולהצלת חיים, את עשייתה המיוחדת של איחוד הצלה ללחום למען הצלת חיים בכל מקום במסירות נפש.

יוזמה מקורית ומעניינת, הביאה לתרומה חשובה ומשמעותית, לפעילות להצלת חיי אדם. השבוע הושק בטקס רב רושם “אופנולנס” – אופנוע מאובזר בציוד להצלת חיים, לארגון “איחוד הצלה” וישמש את המתנדבים הפועלים בכל עת ובכל שעה להצלת חיי אדם.

את היוזמה הגתה תשלובת “ד”ר פישר”, באמצעות מיזם מעניין שגיבש וליכד את כל סוכני המכירות של החברה. הסוכנים ביקשו מלקוחות הסיטונאיים והקמעונאיים, במה להצגת המבצע בו חברת ד”ר פישר תעביר 5% מסכום הקניה בחנות לתרומה עבור איחוד הצלה. שיתוף הפעולה של הקמעונאיים והחשיפה בנקודות המכירה הביא לכך שתוך חודש ימים נאסף הסכום הדרוש לרכישת האופנולנס.

הצלחתו של המיזם, הפתיעה גם את ראשי חברת ד”ר פישר בעצמם. המיזם זכה להיענות מרשימה ומהירה, וזמן קצר בלבד חלף מאז הושק המבצע עד להשגת הסכום, כאשר בפועל, כל לקוח שרכש אחד ממוצרי “ד”ר פישר” סייע למעשה להצלת חיי אדם.

האופנולנס הושק במעמד מרגש, בהשתתפות נשיא ומייסד תשלובת תעשיות “ד”ר פישר” – ד”ר אלי פישר, בנותיו יו”ר הדירקטוריון במשותף ד”ר נורית הראל והגב’ סיגל בר-און, צוות הסוכנים של החברה שהוביל את המבצע,ראשי ומנהלי “איחוד הצלה”, מ”מ ראש העיר בני ברק ומזכיר מועצת גדולי התורה הרב אברהם רובינשטיין, מחזיק תיק הבריאות בעיריית ב”ב הרב פרץ אברמוביץ, מרכז תחום תכון ובנייה בלשכת ממלא מקום רה”ע הרב צבי אייזן והרב נחמיה שקדי מנהל הלשכה, רבנים ואישי ציבור נוספים.

את המעמד פתח נשיא “איחוד הצלה” מר אלי ביר, שהודה מקרב ליבו לנשיא ד”ר פישר, על ההירתמות המקורית והמבורכת למען הצלת חיים. “אנו אסירי תודה לחברת ד”ר פישר, אשר יצאה במיזם יוצא הדופן הזה, ובעצם גרמה לכך שעשרות אם לא מאות אנשים, סוכנים ולקוחות, נטלו חלק פעיל במהלך הזה שיביא בס”ד להצלת חיי אדם”.

לדבריו, “מדובר כאן במעגל חברתי רחב ומאחד, כאשר קבוצה גדולה של אנשים תחת חסות תשלובת ד”ר פישר, שותפה למעגל רחב מאוד של הצלת חיים. אין זו הפעם הראשונה שתשלובת ד”ר פישר עומדת לימיננו, ואנו גאים ומברכים על הידידות הברוכה”.

מ”מ ראה”ע אברהם רובינשטיין הרחיב בדבריו על תרומתה האדירה של תשלובת תעשיות ד”ר פישר לעיר לאורך השנים ולהצלת חיים, את עשייתה המיוחדת של איחוד הצלה ללחום למען הצלת חיים בכל מקום במסירות נפש מתוך אחדות וקירוב, ועל החיבור המיוחד בן רפואה להצלת חיים היוצאת מבני ברק לארץ כולה.

מחזיק תיק הבריאות פרץ אברמוביץ, שיבח את איחוד הצלה המובילים את רפואת החירום ביצירתיות ובעשייה ראויה להערכה, את תשלובת ד”ר פישר ועובדיה על תרומה זו שתביא מענה נוסף לחולי ישראל.

נשיא ומייסד תשלובת “תעשיות ד”ר פישר” ד”ר אלי פישר, הביע את התרגשותו ואמר כי “כבוד הוא לנו, וגאווה גדולה, לעמוד כאן היום שוב, בפרוייקט נוסף אותו אנו זוכים ליזום ובו אנו זוכים ליטול חלק, בשותפות אמיתית ואמיצה, למען החברה בישראל, למען קדושת החיים והצלת חיי אדם. ערכי חברת ד”ר פישר הפועלת למען בריאות המשפחה, הולמים את פעילותם המסורה של אלפי מתנדבי איחוד הצלה ברחבי הארץ, המקדישים כל דקה מזמנם הפרטי למען אחרים, מתוך אחריות חברתית ורוח התנדבות נדירה, היא לנו למופת ולדוגמה, ועל כן גאים אנו מאוד להיות חלק מהדבר הגדול הזה”.

תשלובת ד”ר פישר היא קבוצת חברות רב-לאומית והקבוצה המובילה בישראל בתחומה. מעבדות התשלובת פעילות בפיתוח תכשירי הגנה וטיפול בעור ובעיניים, תוך התבססות על טכנולוגיה וידע פרמצבטיים ורפואיים מהמתקדמים בעולם. בתשלובת ד”ר פישר דואגים, כבר למעלה מ- 50 שנה, לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה, מכף רגל ועד ראש.

בשנים האחרונות, התקיימו מספר שיתופי פעולה בין תשלובת ד”ר פישר לארגון איחוד הצלה, הארגון ההתנדבותי להצלת חיים, המוכר ע”י משרד הבריאות כארגון לרפואת חירום בישראל, ופועל משנת 2006 בפריסה ארצית. שיתופי הפעולה המבורכים, סייעו ל-3000 מתנדבי הארגון חובשים, פרמדיקים, אחים, אחיות ורופאים, להמשיך ולהציל חיים בכל ימות השנה, בכל שעה משעות היממה.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.