משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
שיער כסוף הוא השחור החדש

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » שיער כסוף הוא השחור החדש

שיער כסוף הוא השחור החדש

למידע נוסף על סדרת SILVER

כסוף הוא השחור החדש

השיער הכסוף שהפך לטרנד הלוהט בקרב הכוכבים הגדולים בעולם תופס תאוצה גם בישראל

אם בעבר השיער הלבן/כסוף נחשב כסממן המובהק ביותר להתבגרות, וככזה – כדבר שיש לתקן אותו או להילחם בו, בשנים האחרונות אנו רואים מגמה הפוכה: השיער הכסוף הינו טרנד אופנתי לכל דבר. ממדינאים, דרך כוכבי קולנוע וטלוויזיה וכלה בזמרים ושאר סלבריטאים – כל מי שהשיבה הופיעה בשיערו החל לאמץ את ה־טרנד האופנתי, שאפילו זכה לכינוי: Go Grey. בתרגום חופשי: לך תהיה אפור. כי הכסוף הוא השחור החדש.

מכוכבי הקולנוע כדוגמת הלן מירן, ג’יימי לי קרטיס, דיאן קיטון, ג’ודי דנץ’, מריל סטריפ וג’ורג’ קלוני ועד לכוכבות וסלבס צעירות כמו קייטי פרי, אריאנה גראנדה, ליידי גאגא, קים קרדשיאן – האפור הפך ל־IN החדש. כי כשמתחילות לצוץ כמה שערות לבנות, מדוע לא להפוך את הלימון ללימונדה ולהתהדר ברעמה כסופה, המוסיפה לא רק הדרת כבוד של אלה שזכאים לכבוד, אלא גם שיק אלגנטי ונוצץ במיוחד, שילוב של זוהר ועוצמה. במקום חמישים גוונים של שיער שיבה קבלו את חמישים הגוונים של אפור־לבן־כסוף. הטרנד נהיה פופולרי, עד שהפך לתופעת רשת עם חשבונות אינסטגרם בהם מעלים תמונות של הלבן־הכסוף, לצד טיפים כיצד לייצר את המהפך הזה משיער מלבין לשיער שנראה טבעי לחלוטין בגוון הכסוף שלו. מתברר שההחלטה לזנוח את צביעת השורשים ולהפוך את השיער כולו לכסוף היא עניין של העצמה אישית וסטייל, המקנה ביטחון עצמי ותחושת אותנטיות לא מתנצלת ולא מתחבאת.

הטרנד הכסוף, בין אם הוא טבעי ובין אם הוא צבוע, דורש טיפול, שימור ותחזוקה קבועה. השמש הישראלית החזקה ושימוש תכוף בחומרים כימיים, כגון: חפיפה, חמצון וצביעת השיער גורמים להיווצרות גווני שיער לא רצויים, בין היתר – הצהבה של השיער. כדי להתמודד עם התופעה הזאת, וכדי להבטיח לכם שיער כסוף בעל מראה טבעי, עשיר וזוהר, מעבדות המחקר והפיתוח של ד”ר פישר פיתחו את סדרת Silver לשיער כסוף, הכוללת: שמפו, מרכך ומסכת הזנה. יחד הם מציעים פתרון מקיף ומעמיק לבעלי שיער כסוף ושיער בגווני בלונד פלטינה, השואפים להאריך את חיי הצבע ולשמור על מראהו האחיד.

שלושת התכשירים מבוססים על נוסחה עשירה המשלבת פיגמנטים ייחודיים ומסייעת בהעמקת הגווון והברק הטבעי של השיער, תוך דגש על העמקת גווני השיער הכסופים, בנטרול גוון צהוב ובהגנה על גוון השיער מפני הצהבה. התכשירים מועשרים בתמצית קמומיל, שקדים וג’ינסנג, בפרו־ויטמין B5 ובוויטמין E, המסייעים לריכוך והזנת השיער. מסכת ההזנה משלבת גם סרמידים (מולקולות שומניות השומרות על לחות השיער מפני התייבשות ושבירה) וסיליקונים לטיפול אינטנסיבי, להשגת מראה בריא, חיוני, רך ומלא ברק.

אז למה אתם מחכים? Go Gray!

כל יתרונות סדרת Silver של ד”ר פישר
נטרול גוונים צהובים והגנה על גוון השיער מפני הצהבה.

העמקת הגוון והברק הטבעי של השיער, בדגש על הגוון הכסוף.

נוסחה ייחודית להזנה ולסיוע בריכוך השיער.

השגת מראה שיער חזק, חיוני, מלא ברק ובריא יותר.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.