משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
קרן פלס ביקרה במפעלי ד''ר פישר

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » קרן פלס ביקרה במפעלי ד”ר פישר

קרן פלס ביקרה במפעלי ד”ר פישר

הזמרת והפרזנטורית קרן פלס ביקרה במפעלי ד”ר פישר בגליל התחתון

הזמרת והפרזנטורית קרן פלס ביקרה במפעלי ד”ר פישר באזור התעשייה ”קידמת גליל” בגליל התחתון.
מאת: מירית מוזס

הזמרת והפרזנטורית קרן פלס ביקרה במפעלי ד”ר פישר באזור התעשייה “קידמת גליל” בגליל התחתון. פלס התרגשה בביקור גם בשל קירבת מפעלי ד”ר פישר ליישוב יבנאל, שם נולדה וגדלה.

ד”ר אלי פישר, מייסד ונשיא החברה קיבל את פניה של פלס והביקור לווה ע”י יושבות הראש המשותפות, סיגל בר און ונורית הראל וע”י מנכ”ל ד”ר פישר, משה זילברשטיין.

במהלך הסיור שוחחה פלס עם העובדים במחלקות השונות והתרגשה למצוא כי במפעלי ד”ר פישר מועסקים עובדים מכל הקשת החברתית בישראל- וותיקים, עולים חדשים ובהם מקהילה יהודית נידחת בגבול הודו-בורמה שעלו לארץ לפני זמן קצר, מוסלמים, נוצרים, חיילי צד”ל לשעבר,צ’רקסים ובעלי מוגבלויות. פלס התרשמה מאוד מההיכרות האישית והקשר החם של ד”ר אלי פישר וההנהלה עם העובדים במפעלים.

לקראת סיום הביקור הופיעה קרן באחד מאולמות המפעל בפני כל העובדים כאשר היא לבושה בחלוק לבן אותו לובשים העובדים במקום ושרה ממיטב שיריה לקול תשואות העובדים. “זה הוא יום מרגש עבורי בו ד”ר אלי פישר בכבודו ובעצמו עורך לי סיור אישי במפעלים שלו. לא להאמין איך חזון של נער אחד חולם הופך למפעל ציוני, כחול לבן, שמייצא לכל העולם ומפרנס כל כך הרבה משפחות. מבחינתי זו היא השראה של ממש”.

בתמונה: יו”ר משותף סיגל בר-און, ד”ר אלי פישר, קרן פלס, יו”ר משותף נורית הראל

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.