משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » קרם הגנה לצ’כים

קרם הגנה לצ’כים

קרם הגנה לצ’כים
לכלכליסט נודע שד”ר פישר במו”מ להקמת מפעל בצ’כיה בהשקעה של 15 מיליון דולר
אורנה יפת

ד”ר פישר פועלת להרחבת הפעילות במזרח אירופה. החברה מנהלת מו”מ על הקמת מפעל בצ’כיה, ונמצאת במגעים מתקדמים עם אחד מיצרני התרופות שם במ¬טרה להיכנס כשותפה 50% במפעל, ולהרחיב את הייצור שלו לקטגוריות שבהן פעילה ד”ר פישר, כך נורע ל”כלכליסט”. ההשקעה של ד”ר פישר במיזם תעמוד על כ־15 מיליון דולר.

הבעלים אלי פישר מסר כי החברה נפגשה עם מספר יצרני תרו¬פות בצ’כיה וכן עם נציגים של רשת בתי החולים Agel ., ובאמצע יולי צפוי סבב פגישות נוסף. “דרך המפעל בצ’כיה נוכל להגדיל מכירות גם במערב אירופה, ולשווק לשם סחירה שכיום משווקת מהמפעל בארץ. אנחנו לא מכירים את החוקים הרגולטוריים במדינה, ולכן עדיף לנו לעשות את זה עם שותף מקומי”.

מחזור המכירות המוערך של ד”ר פישר הוא 100 מיליון דולר בשנה. כיום החברה מייצאת ל-30 מדינות בעולם בהיקף שנתי מוערך של 45 מיליון דולר בשנה. 70% מהיצוא נעשה תחת מותג פרטי שהיא מייצרת לרשתות שיווק בארה”ב ובאירופה, ו־30% בלבד משווק תחת המותג ד”ר פישר.

מדוע רוב היצוא של החברה הוא תחת מותג פרטי?
“לצערי מרבית היצוא זה תחת מותג פרסי. אנחנו מנסים להגריל כל הזמן את היצוא תחת השם ד”ר פישר, אבל זה קשה כי כל השיווק, הפרסום וקידום המכירות הוא על החברה. כשאנחנו מייצאים כמותג פרטי עלויות השיווק והפרסום חלות על רשת השיווק המקומית, אבל אנחנו פועלים לפיתוח היצוא תחת המותג שלנו כדי לא להיות תלויים בחסרי רשתות השיווק, שיכולות להפסיק את ההתקשרות עמנו בכל רגע נתון. רשת השיווק יכולה מחר להגיד לני תודה רבה ושלום, אם תהיה לה הזדמנות לקנות מספק אחר יותר זול. לכן חשוב לנו לפתח את היצוא תחת המותג שלנו”.

בתקופת זו שישראל מאוימת בחרם כלכלי לא עדיף להמשיך לייצר דווקא תחת מותג פרטי? “עוד לא החלטנו סופית אם לפעול תחת השם פישר או להשיק מותג צ’כי, אבל בכל מקרה פישר זה שם אירופי”.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.