משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » פריצת דרך בתחום ההגנה משמש – קרינת IR

פריצת דרך בתחום ההגנה משמש – קרינת IR

פריצת דרך בתחום ההגנה משמש - קרינת IRלחץ כאן למידע נוסף על סדרת אולטרסול Platinum

פריצת דרך בתחום ההגנה משמש – קרינת IR
גילוי חדש חשף לאחרונה את השפעת הקרינה על ההזדקנות המוקדמת של העור והדרך להלחם בה

כולנו מדברים כבר שנים על אנטי-אייג’ינג,טיפולים כירורגיים וניתוחים פלסטיים, אך יש לזכור כי במדינה שטופת שמש כמו שלנו, הגורם המרכזי להזדקנות העור הוא החשיפה לשמש. בעולם בו החדשנות ממשיכה להתקדם ולהפתיע, גילו כי השמש שולחת סוגים שונים של קרניים החודרות לעומק העור, מסיבות נזק רב ומאיצות את הזדקנות העור. במקום להלחם בתופעה, חשוב לשמור על העור מבעוד מועד בצורה בריאה ואחראית.

כולנו מכירים את סימני קרינת ה- UVA וה- UVB על תכשירי ההגנה, אבל לאחרונה נמצא כי גם לקרינה האינפרא אדומה (IR) ישנה השפעה משמעותית על העור שלנו, בייחוד על הזדקנותו המוקדמת.

חשיפה לשמש גורמת לנזקים מידיים, כגון אדמומיות, כוויות ושלפוחיות, בנוסף, קיימת סכנה לנזקים בטווח הארוך, החל מנזקים למראה, הבאים לידי ביטוי בריבוי קמטים וכתמים, הופעת נימי דם שטחיים בעור ופגיעה בגמישות העור, וכלה בנזקים בריאותיים – הופעת נגעים קדם סרטניים וסרטן עור, קטרקט ואף פגיעה ב- DNA של התא.

בשנים האחרונות גילו כי קיים סוג נוסף של קרניים החודרות לעור, קרני ה- Infrared,
ובקיצור IR, ואלו יוצרות נזקים המשפיעים על אנרגיית התא ויצירת רדיקלים חופשיים שעלולים להשפיע בטווח הקצר על אלסטיות העור והלחות שבו ובטווח הארוך לגרום להזדקנות עור מוקדמת – ריבוי קמטים וכתמים וכו’.

תכשירי הגנה משמש מספקים הגנה מפני קרינת ה- UV המסוכנת ע”י יצירת שכבת מגן הסופגת ומחזירה את קרינת ה- UV ומונעת את מעבר הקרינה לעור. היום, עם הגילויים על קרינת ה- IR, הובן הצורך בהגנה גם מקרינה זו ולכן נדרשים מרכיבים נוספים שיגנו על העור ובכך יסייעו בהפחתת הזדקנותו המוקדמת. במחקר נמצא כי תערובת אנטי אוקסידנטים הכוללת: ויטמין E, תמצית זרעי ענבים Q10, ועוד מתמודדת עם הרדיקלים החופשיים שנוצרים מקרינת ה- IR ומשפיעים על אנרגיית התאים בגוף ובכך מסייעת במניעת הזדקנות מוקדמת של העור ונזקים לתא שיכולים להוביל אף לסרטן העור.

מעבר להגנה הנדרשת בזמן היציאה לשמש, מחקרים מראים שהחשיפה ממשיכה להשפיע עלינו גם לאחר שחזרנו הביתה. את סימני השיזוף האדומים לא רואים מיד, אלא לרוב אחרי המקלחת כשחוזרים מהים/ בריכה, ולעיתים לוקח גם 48 שעות עד שמרגישים את ההשפעה. הידיעה שהשפעת הקרינה ממשיכה לאחר החשיפה לשמש, הובילה לפיתוח תכשירים שמטרתם לסייע לגוף לתקן את הנזקים. תכשירים אלו הינם יעילים כשהם מכילים ריכוז גבוה של אנטי אוקסידנטים, ויטמינים ורכיבים להרגעת העור.

במדינה בה החשיפה לשמש היא כמעט יומיומית התגוננות חשובה במהלך כל השנה. אפילו בעונת החורף יש להקפיד ולהגן על העור באמצעות תכשירי הגנה משמש, בייחוד באזורים החשופים ביותר- הפנים והצוואר. בימי הקיץ בנוסף לתכשירי ההגנה יש להקפיד על לבוש מתאים והימנעות מחשיפה לשמש בשעות המסוכנות. כל אלה יכולים להציל חיים. יתרה מזאת, אם יש חשש לפגיעה כלשהי בעור, או אם אתם בעלי עור רגיש, חשוב מאוד לבצע בדיקה תקופתית אצל רופא עור על מנת למנוע התפתחות סרטן העור.

הידעת?
• השמש אחראית לכ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדם של העור.
• כ-70% מנזקי השמש נגרמים כתוצאה מחשיפה יומיומית לשמש משך כל עונות השנה ולא דווקא בעת בילוי בשפת הים, בריכה, טיול וכו’.
• נזקי קרינת השמש ממשיכים לפגוע בנו גם לאחר החשיפה הישירה.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.