משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » פרויקט “שולחן משפחתי”

פרויקט “שולחן משפחתי”

 

״ארוחה משפחתית היא אירוע של קרבה ולא רק אוכל״ 

מאת איריס ליפשיץ-קליגר

“בחברה שלנו עובדים כ־800 איש, אבל נשמר בה הצביון של חברה משפחתית, וככזו אנחנו חיים את ערך המשפחתיות ומבינים ומאמינים שעובד צריך לבלות עם משפחתו”, אומר משה זילברשטיין, מנכ”ל קבוצת ד”ר פישר. “למרות האינטנסיביות וההשקעה הרבה הנדרשת מהעובדים במרוצת יום העבודה, אנו מנסים למצוא דרכים שלא לפגוע במרקם המשפחתי.

“בחברה שלנו יש קבוצות עובדים רבות העוסקות בתחומים שונים, וכך גם שעות סיום העבודה שונות. במפעלים מסיימים ב-16:30, או עובדי השטח הרבים וכן המנהלים מסיימים בשעות מאוחרות יותר. עם זאת, אני דוגל בדעה שחיי המשפחה של כל אחד מאיתנו חשובים לא פחות מהקריירה וההתמדה בעבודה, ורואה חשיבות רבה לשעות הפנאי של עובדי החברה עם המשפחה. לכן, ארוחה משפחתית היא בעיניי אירוע גדול יותר מהאוכל המוגש בה – היא במידה רבה חיזוק הקשר והקרבה בין בני המשפחה.

“אני אישית, למרות שעות העבודה הרבות והלא שגרתיות במסגרת תפקידי, מקפיד אחת לחודש לפחות לשבת לארוחת ערב משפחתית באמצע השבוע. כולם ביחד. זה ממלא, מעשיר ומחזק את הקשר המשפחתי״.

זילברשטיין מוסיף כי”אי-אפשר להקל ראש בחשיבות שבשמירה על הרגלי משפחה בריאים. עובדים שמשקיעים זמן בשימור יחסים טובים בתוך התא המשפחתי, הם עובדים שיתרמו רבות לשימור יחסי עבודה טובים ופוריים והם גם אנשים מאושרים יותר, וזה תמיד טוב”.

והוא מסכם: “שמחתי להיענות ליוזמה של ‘ארוחה משפחתית’ ואני קורא לעובדי החברה לעשות מאמץ מיוחד לצאת בזמן הביתה, לבלות עם יקיריהם ולקחת חלק במפגש המשפחתי שסביב שולחן ארוחת הערב”.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.