משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
עברו כל גבול

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » עברו כל גבול

עברו כל גבול

לחץ כאן למידע נוסף על סדרת EYE-CARE

עברו כל גבול

הידעתם שילדים בדרום קוריאה לומדים בעזרת משחקי “אורדע”, שמערכת החינוך בברזיל קנתה 160 אלף עותקים של הספר “הלו הלו אבא” ושבגיאורגיה משתמשים במגבוני עיניים לתינוקות של “ד”ר פישר”? תכירו את מוצרי הילדים הישראליים המצליחים בעולם

מי משווק מגבוני עיניים לגאורגים?
בכל יום יוצאים שני קונטיינרים ענקיים ממפעלי חברת “ד”ר פישר” בישראל ל־40 מדינות שבהן נמכרים מוצריה. הלהיט הבינלאומי שלה בתחום התינוקות הוא מגבונים היפו-אלרגניים לעיניים המיועדים לתינוקות, פיתוח ישראלי של מעבדות ד”ר פישר מלפני כשבע שנים. לדברי החברה, המגבונים פופולריים במיוחד באוסטרליה, ארצות הברית, איטליה, גאורגיה וקפריסין.

“ההצלחה של המוצר הזה נובעת מסיבה פשוטה: את הנוסחה שלנו אין לאף חברה אחרת”, טוען ד”ר אלי פישר, בעלי החברה, “רוב המגבונים האחרים מבוססים על שמפו ומים, וצריך להשתמש בהם בעיניים עצומות, אחרת זה שורף. ראיתי את זה בחו”ל ולא הבנתי מה זו הטיפשות הזו, להניח על העיניים חומר שאסור שייכנס לעיניים. בגלל שיש לנו ידע גם בטי¬פות עיניים וגם במגבונים, כיוון שקניתי חברת מגבונים לפני 17 שנה, לקחנו טיפות עיניים למבוגרים, שמיועדות לעיניים יבשות, עשינו להן שינוי קטן בפורמולה, הכנסנו את הנוסחה למגבונים ועשינו סטריליזציה, וההורים קיבלו מוצר לניקוי עיניים שמתאים לתינוקות, אינו שורף ומנקה היטב את העפעפיים”.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.