משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
סיור במפעלי ד"ר פישר

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » סיור במפעלי ד”ר פישר

סיור במפעלי ד”ר פישר

!DR. FISCHER MY FAVORITE DOCTOR

לפני שבועיים ביום רביעי היה לי העונג לבקר במפעל של ד”ר פישר. כשקבלתי את ההזמנה לביקור ישר קפצתי על ההזדמנות, בכל זאת לא בכל יום מקבלים הזדמנות להציץ אל מאחורי הקלעים של אחת מחברות הביוטי הגדולות שפועלות כאן. האמת היא שלי ולד”ר פישר יש היסטוריה ארוכה… כבר מגיל קטן אני זוכרת את עצמי הולכת לים עם בני משפחתי וחבריי ונמרחת בקרם ההגנה של ד”ר פישר. תראו מה זה…

המפעל של ד”ר פישר ממוקם בקדמת גליל, בסמוך לטבריה. המפעל החל לייצר בינואר 2014 ומדובר במפעל החדש והמתקדם מסוגו בישראל לייצור תכשירים לטיפול ולשמירה על בריאות העור, המשווקים בארץ ובעולם. במפעל הושקעו מעל 50 מיליון שקל בהקמה ופיתוח בין השאר במטרה לעמוד בתקנים האירופאיים והבינלאומיים המחמירים ביותר הצפויים בשנים הקרובות.

אז ככה.. בכניסה למפעל מקבלים חלוק לבן וכיסוי ראש לצורך שמירה על סטריליות, לאחר מכן לקחו אותנו לסיור במפעל במחלקות הייצור השונות, הכל כל כך נקי ומסודר! ההקפדה על הניקיון נראית לעין, כל העובדים לבושים לפי קוד לבוש המותאם לכל מקום במפעל. כל חדר במפעל מאורגן ומסודר לתפארת… זכינו לראות את תהליך הייצור של התמרוקים, הקרמים ועוד וכמו כן ראינו את האריזה.. ממש יפה ומעניין.. הם היו אדיבים וענייניים והסבירה בצורה מעניינת את תהליך הייצור. קיבלנו הסברים מעניינים על הבדיקות שהמוצרים עוברים ועל בקרת איכות.

לפני שאני כותבת את הסריקה על המוצרים, אציין שקיבלנו מהחברים בד”ר פישר ערכה מיוחדת בה היו המון מוצרים לחורף כולל מוצרים להקלה לקטנטנים שלנו, רצה הגורל ומיוש שלי הרגישה לא טוב וגם היום עדיין… ככה שיצא למיוש ולי להתנסות קצת במוצרים, אז הסקירה שלי תהיה משולבת בחוויה אישית…

יש לציין את החביבות של העובדים, כולם מסבירי פנים ונעימים, בד”ר פישר ישנה אווירה ביתית ומשפחתית ולדעתי זה תורם מאוד לעבודה ולעובדים! אחרי הסיור המעניין התכנסנו שוב כולנו ושמענו הסברים מעניינים מאוד על מוצרי החורף וטיפים על איך לשמור ולהישמר בחורף ממחלות ומפגיעה בעור, סיכמנו את היום וקיבלנו כפי שציינתי מתנה מפנקת במיוחד, גם מוצרים לתינוקות וגם פינוקים למבוגרים…

בחורף כולנו מצטננים. נעשה כמובן את כל המאמצים כדי להימנע מזה, אך בסופו של דבר, בין אם פעם בכמה חודשים או פעם בשנה יגיעו אותו צינון שיגרום לנו להישמע כאילו אנחנו לא יודעים לבטא את האותיות נ’ ו’- מ’.

מגבונאף מבית ד”ר פישר

מגבונאף מבית ד”ר פישר הינם מגבונים מיוחדים לתינוקות וילדים, העשירים בלחות אופטימאלית, בריח מנטה עדין המקלים על ניקוי אף נוזל. מגבונאף מכיל שילוב ייחודי של תמציות קמומיל ואלוורה להרגעת העור, להקלה על אף נוזל ולרענון הנשימה. קרמאף הוא קרם ייחודי להקלה ומניעת יובש וגירויים באזור האף ומהווה תכשיר משלים למגובנאף. מסייע בריכוך וטיפול בעור סדוק מנזקי החורף, היפואלרגני ומותאם לעור עדין ורגיש במיוחד.

בשני המוצרים האלו כבר הספקנו להתנסות ואני חייבת להגיד שהם פשוט מדהימים! ממליצה עליהם בחום לכל אמא לילדים… מוצר נוסף שאני ממליצה עליו לילדים ומבוגרים כאחד הוא:

סדרת ד”ר פישר EYE-CARE:

סדרת מגבונים ייחודיים המתקדמים מסוגם בארץ ובעולם להקלה ולהרגעת העיניים במצבים של דלקות וגירויים. מגבוני Eye-Care פותחו, במעבדות המחקר של ד”ר פישר,  עשויים בד במרקם מיוחד (EMBOSSED) יחד עם חומרים פעילי שטח עדינים המסייעים לתהליך הניקוי בצורה יסודית ומאפשרים ניקוי קל ויעיל מכל תכשיר אחר.  מאז שגיליתי את המוצר הזה אנחנו פותחים כל בוקר עם ריטואל של ניקוי העיניים וגם מיוש מאוד אוהבת את זה.

תכשירי סדרת קמיל בלו nature

תכשירי סדרת קמיל בלו nature מכילים קומפלקס עשיר במיוחד של שמנים 100% אורגניים בשילוב תמציות פרחים וויטמינים אשר מרככים את העור ומסייעים בשמירה והגנה על עור התינוק, מטפלים ביובש עור, מעניקים לחות ומסייעים בהרגעת העור.

קרם פנים ‘קמיל בלו’

כמו כן, חשוב לזכור גם את עור פנים  של התינוק החשוף ועל כן פגיע יותר. יובש, אדמומיות וגירויים בעור הפנים הינם תופעות שכיחות בקרב תינוקות, הנגרמים כתוצאה מחשיפה לרוח וקור. על מנת לשמור ולהגן על עור הפנים מפני תופעות אלו חשוב להשתמש בקרם פנים ייעודי המותאם לעור הפנים העדין של התינוק. קרם פנים ‘קמיל בלו’ לטיפול ומניעת יובש עור לעור יבש במיוחד מסייע לטיפול והגנה על עור הפנים העדין של התינוק מיובש, סדקים, גירויים ואדמומיות הנגרמים כתוצאה מחשיפה לשינויי אקלים ותנאי הסביבה. מכיל קומפלקס ייחודי ועשיר במיוחד של מרכיבים צמחיים – כותנה, אבוקדו, קלנדולה, שקדים, קמומיל ולבנדר – המסייע בהגנה, הזנה, ריכוך, הרגעה ובשמירה על לחות העור לאורך זמן.

אך לא רק לקטנטנים דואגים בד”ר פישר: סדרת יו-לקטין

סדרת יו-לקטין, הסדרת המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי בעור יבש, המכילה את הרכיב Urea שהוא אחד הרכיבים היעילים ביותר לטיפול ביובש בעור. סדרת יו-לקטין פותחה על מנת לתת מענה לצורכי עור יבש עד יבש במיוחד, מכף רגל ועד ראש. מדובר בסדרה המומלצת על ידי רופאי עור עבור סוכרתיים המתמודדים עם עור יבש במיוחד. בתכשירי יו-לקטין מרכיבים פעילים מיוחדים, הפועלים באופן סינרגטי לשיפור רמת הלחות בעור.

סדרת EFFECTIVE CARE, הפתרון האפקטיבי לעור יבש

בסדרה קרמי גוף וקרמי ידיים. הסדרה מבוססת על נוסחה עשירה המשלבת קומפלקס ויטמינים עם מרכיבים אפקטיביים מעשירי לחות, הנספגים במהירות ומספקים לעור יבש את ההגנה והלחות הדרושים לו במהלך כל שעות היום. לאחרונה הורחבה סדרת קרם הגוף של ד”ר פישר ומציעה גם תחליבי גוף בתרסיס, Spray & Dress, בניחוחות שונים.

התכשירים, כמו שאר קרמי הגוף של ד”ר פישר מעשירים את העור בלחות ל-24 שעות. הפורמולה הייחודית משלבת ביעילות רכיבים מעשירי לחות וביניהם Aquaxyl שהינו רכיב פטנטי חדשני המעניק לחות מידית ואידיאלית ומסייע בשיפור יכולתו הטבעית של העור לספוג ולאגור לחות. כמו כן, התכשירים מועשרים בפרו – ויטמין B5 המטפל בעור, מעניק לחות ורכות, ומותיר אותו גמיש, חלק ונעים למגע. הסדרה מציעה פתרונות עבור עור יבש במיוחד, עור יבש ומגורה ועור רגיש.

קצת על ד”ר פישר:

כל מוצרי ד”ר פישר מבוססים על מחקר ופיתוח, מגובים על ידי ידע רפואי, מדעי בינלאומי ונשענים על ידע וניסיון של למעלה מ- 50 שנה. כל זאת על מנת לפתח את התכשירים והמוצרים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה מינקות ועד שיבה.

בתשלובת ד”ר פישר מועסקים כ- 700 עובדים במכלול פעילויות; במפעלים השונים, באגף המעבדות, באגפי השיווק, המכירות, הסחר, הלוגיסטיקה וחטיבות השטח וברשת חנויות “בודי שופ”.

וזה לא הכל, כחלק מתפיסת עולם של מחויבות למען הקהילה, מקיימת ד”ר פישר מגוון רחב של פעילויות ושותפויות למען הציבור:

כחלק מתפיסת עולם של העסקה רב-גונית, מזה שנים מועסקים במפעל בעלי מוגבלויות כחלק משילובם בחיי קהילה פעילים.
הפעלת גלריה ZOA ע”ש דבורה פישר ז”ל, בבית ציוני אמריקה בתל אביב. מדובר בחלל אמנות שאומץ על ידי מפעלי ד”ר פישר ומוקדש לתערוכות למען החברה ולעמותות הפועלות למען הקהילה. הגלריה נקראת על שמה של דבורה פישר ז”ל, תעשיינית, מחנכת ואשת משפחה למופת, שהקדישה את חייה למען  הקהילה בכלל וילדים ונוער בסיכון בפרט. דבורה פישר סמלה בפעילותה את הצורך למתן עזרה לזולת, את הדאגה לעתידם של ילדים  שהוצאו מהבית  ע”י בית משפט והרווחה, ובאופן אישי נתנה דוגמא לאנשי עסקים לתרום מזמנם וממשאביהם למען הקהילה.
סיגל בר-און, יו”ר משותף תשלובת ד”ר פישר, משמשת גם כיו”ר ארגון אריה יהודה, ארגון בינלאומי המורכב מנשים יהודיות העוסקות בפעילות פילנתרופית. הסניף הישראלי של הארגון הוקם לפני 18 שנה ומאז עוסק בהעצמת נשים ונערות בסיכון.
ד”ר נורית הראל, יו”ר משותף תשלובת ד”ר פישר משמשת בין השאר כחברת הנהלה בארגון “איחוד הצלה” – ארגון מתנדבים להצלת חיים המפעיל רשת של 3,500 חובשים, פרמדיקים ורופאים המתניידים על גבי אופנולנסים (אופנוע-אמבולנס). כמו כן, משמשת ד”ר נורית הראל חברה בוועד המנהל של איגוד התעשיינים.
משפחת פישר הינה גם הבעלים של אוסף האמנות “אמנים שולחים שלום” – אוסף יצירות אמנות שנושאו הינו הצורך בסובלנות ובהבנה בין עמים. אוסף אמנות זה הוקם ע”י דבורה ז”ל וד”ר אלי פישר, בעלה, מייסדי ובעלי המפעל “ד”ר פישר” שהחליטו ליזום פרויקט אמנות וחינוך שימחיש את הסכנה במלחמה ובצורך המתמיד בשלום ואחווה בין הלאומים. באוסף לוקחים חלק אמנים מישראל ומרחבי העולם.

השורה התחתונה: היה לי לעונג לבקר במפעל של ד”ר פישר, במיוחד בימים אלו זו גאווה לראות תעשייה ישראלית משגשגת. המוצרים בהם התנסיתי היו מצוינים ומעבר לזה כאמא, אני רק רוצה לדעת שהמוצר שאני נותנת לאוצר הקטן שלי הוא הטוב ביותר עבורה – כזה שאנחנו יודעים שיש לו “אבאמא” ושהיעילות שלו מוכחת.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.