משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » סדרת יו-לקטין של מעבדות ד”ר פישר – המומלצת ביותר ע”י רופאי העור

סדרת יו-לקטין של מעבדות ד”ר פישר – המומלצת ביותר ע”י רופאי העור


לחץ כאן למידע נוסף על סדרת יו-לקטין

מה עושים עם העור הכי יבש שיש?

 יו-לקטין של מעבדות ד”ר פישר המומלץ ביותר ע”י רופאי העור לטיפול ומניעת יובש עור מכף רגל ועד ראש!

כשהעור שלכם זקוק לטיפול אינטנסיבי לעור יבש במיוחד יו-לקטין של מעבדות ד”ר פישר, עם היעילות המוכחת מדעית, הוא הפתרון האולטימ­טיבי עבורכם עם מגוון מוצרים טיפוליים ליובש עור מכף רגל ועד ראש!

סדרת מוצרי יו-לקטין של ד”ר פי­שר, הינה הסדרה המקיפה ביותר לטיפול אינטנסיבי ביובש עור, שפותחה במעב­דות המחקר של ד”ר פישר. הסדרה הינה פרי פיתוח מדעי, ניסיון עשיר ומומחיות דרמטולוגית רבת שנים. סדרת יו-לקטין פותחה על מנת לתת מענה לצורכי עור יבש במיוחד, מכף רגל ועד ראש, ומסייעת גם במקרים רפואיים קיצוניים, ומומלצת במיוחד לחולי סכרת הסובלים מיובש עור שמהווה סכנה, אך לא צריך להגיע למצבי קיצון, ניתן להיעזר במוצרי הסדרה גם לטיפול בעור יבש מאד כדי למנוע אותם.

תכשירי הסדרה מבוססים על נוס­חאות עשירות, המשלבות מרכיבי לחות פעילים לשיפור מיידי במצבי עור יבש, מחוספס ומגורה. טיפול קבוע בתכשירים תורם לבריאות העור גם בטווח המידי וגם בהשפעה מצטברת, התורמת למראה עור בריא וצעיר יותר בעתיד. בסדרה מוצרים לטיפול החל מכף הרגל, עור הגוף, עור הידיים, ועד קרם פנים, פילינג ושמפו לשיער. מחקרים מוכיחים: אחרי שימוש אחד תרגישו בהבדל!

תכשירי יו-לקטין נבדקו במחקר מדעי מקיף שבוצע תחת פיקוח רפואי במכון למחקרים דרמטולוגיים, המחק­רים העלו כי 91% מהמשתמשים דיווחו כי הרגישו שיפור כבר לאחר השימוש הראשון, לכן אין פלא שמוצרי הסדרה הינם ההמלצה של רופאי העור בישראל. תכשירי סדרת יו-לקטין מיוצרים על פי תקני האיכות הגבוהים ביותר, תחת ביקורת איכות קפדנית כמקובל בתחום התרופות על אף שאינם בגדר תרופה. יו-לקטין מתאים גם כתוספת לטיפול במחלות המתבטאות ביובש עור ואדמומיות תכשירי הסדרה מומלצים על ידי א.י.ל – אגודה ישראלית לסוכרת ונמצאו כמועילים בטיפול גם במקרי עור קשים במיוחד.

עצה של ד”ר פישר לסובלים מעור יבש: הימנעו ממקלחות ממושכות ושימוש במים חמים מדי. העדיפו להשתמש באל סבון טיפולי, המועשר במרכיבי לחות ומתאים לעור עדין ויבש. לאחר הרחצה יבשו את הגוף בעדינות, מבלי לשפשף את העור. הקפידו למרוח קרם גוף בקביעות, רצוי אחרי המקלחת. כשהעור עדיין לח, על מנת ליצור שכבת הגנה מפני יובש ותנאי מזג אוויר קשים. הימנעו מללבוש בגדים העשויים מצמר או בדים סינטטיים הצמודים לגוף. העדיפו בגדי כותנה קלילים. הימנעו מחימום יתר של הבית באמצעות מזגן או מכשיר חימום.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.