משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » ניקיון כפיים: ג’רמופוביה למתחילים

ניקיון כפיים: ג’רמופוביה למתחילים

  לחץ כאן למידע נוסף על סדרת אלכו-ג’ל

צרכנות
ניקיון כפיים: ג’רמופוביה למתחילים
מבלי שתשימו לב המקלדת, מתגי התאורה, השלטים ובעיקר הטלפון הנייד שלכם משמשים בית גידול לחיידקים. קיבצנו כמה מוצרים שיסייעו לכם להיפטר מהלכלוך: בקבוקי ג’ל ומטליות לנשיאה, אריזת מגבונים עצומה ותרסיסים לשמירת ההיגיינה

דלית כהן

המושג ג’רמופוביה אולי נשמע לכם זר. יכול להיות שכבר הסקתם את משמעותו, גם יכול מאוד להיות שהמצאנו אותו כרגע. מה זה משנה? המשימה שלנו היא אחת. להילחם בחיידקים שנמצאים סביבנו ולהרחיק אותם מכפות ידינו הטהורות, וכל האמצעים כשרים.
המילה ג’רמופובים מגיעה מהמילה Germ באנגלית, שפירושה חיידק. הג’רמופובים, כולל כותבת שורות אלה (במקלדת נקייה למשעי!) הם אנשים סטריליים, חלק יגידו שאולי קצת יותר מדי – אבל לא מדובר בהפרעה פסיכולוגית כלשהי (נשבעת!) אלא במודעות בריאה לחיטוי הסביבה שבה אנו חיים. השוק כמובן מגיב לכך בהתאם, ועל כן קיבצנו עבורכם כמה מוצרים. אתם מוזמנים להכיר, ואם אהבתם שילחו אלינו כרטיס ברכה אחר כך. רק בבקשה, שיטפו קודם את הידיים.

האלכוהול הוא חיינו

אם אתם מוצאים את עצמכם לוחצים ידיים עם מספר רב של אנשים, או פשוט מודעים למשטחים ציבוריים מלוכלכים כמו מקומות האחיזה באוטובוסים, מושבי הפלסטיק בשירותים או המכשירים בחדר הכושר: תוכלו להיעזר בבקבוקי הג’ל של חברת ד”ר פישר מסידרת אלכו־ג’ל. מדובר במוצר לניקוי ללא צורך במים ובסבון מהסידרה החדשה המכילה 70% אלכוהול, סנסיטיב וללא פראבנים – במגוון ריחות. האלכו־ג’ל גם מכיל פרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. הודות להיותו קל לנשיאה, תוכלו תמיד להחזיק אחד בתיק מבלי להרגיש שהוא שם. ללכת עם, להרגיש בלי, ונקי.

המחיר: אפשר להשיג במגוון ריחות וגדלים – 9.90-12.90 ש’ לבקבוק 100 מ”ל; 24.90-29.90 ש’ לבקבוק 500 מ”ל.

נוסף על כך, חברת ד”ר פישר מציעה באותה סידרה מגבונים אנטי־בקטריאליים עבים במיוחד העומדים בתקן הישראלי. כך תוכלו לנקות ולחטא אביזרים בסביבת העבודה שלכם ובבית. רק כדי לסבר את האוזן, במחקר שנעשה באוניברסיטת וירג’יניה נמצא שיש כמות גדולה של חיידקים על השלטים בבית ועל כל מתגי התאורה. אז בפעם הבאה שאתם מנקים את הבית, שימו לב גם לדברים הקטנים.

המחיר: 12.90 ש’ ל־20 מגבונים.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.