משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » מבלים בקיץ? חובה לשים את הפריטים האלו בתיק

מבלים בקיץ? חובה לשים את הפריטים האלו בתיק

מבלים בקיץ? תעשו לעצמכם טובה – שימו את הפריטים האלו בתיק!

כל הורה מכיר זאת, בילוי שגרתי עם הילדים בימי החופש הגדול מצריך היערכות מראש וניסיון לחזות את כל התרחישים האפשריים מחוץ לבית. הילד אכל גלידה והתלכלך? מסתובבים שעות מאטרקציה לאטרקציה בחום הכבד? אוכלים ארוחת צהריים בחוץ? שלא יתפסו אתכם לא מוכנים… ריכזנו עבורכם את רשימת הדברים שלא תרצו להיתקע בלעדיהם בבילוי בחופש הגדול, בין אם זה בפארק עם הילדים, בבילוי יום ברחבי העיר או בטיול באתרי הטבע.

ג’ל לחיטוי: ידוע כי ילדים אינם יודעים כיצד לשמור על ההיגיינה. לאורך היום הם משחקים ונוגעים במשטחים עתירי חיידקים כדוגמת משענות המושבים ברכבת, באוטובוס או על המטוס. הם נחשפים למתקני הלונה פארק, ידיות עגלות הסופר, מתקני שעשועים ועוד. עד שתוכלו לשטוף להם את הידיים מכל מה שנגעו בו, תעשו לעצמכם טובה ושימו בתיק בקבוקון אלכו-ג’ל של ד”ר פישר, לניקוי יעיל ומהיר וללא צורך בסבון ובמים. אלכו-ג’ל הינו תכשיר מבוסס נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול בריכוז גבוה (70%) הקוטל 99.99% מהחיידקים ובמקביל שומר על לחות הידיים.

הגנה זה שם המשחק: כולנו יודעים שהחשיפה לשמש היא מסוכנת. הקרינה ההרסנית מסוכנת לנו לא רק בחוף הים, אלא גם בפעולות היומיומיות תחת השמש – בטיול בוקר עם העגלה, בבילוי בפארק עם הילדים או בדרך למסעדה לארוחת צהריים. אולטרסול SPECTRUM הינה סדרה פורצת דרך המסייעת לראשונה גם בהגנה ספני קרינת HEV – קרינת האור הנראה באנרגיה גבוהה. הסדרה מבוססת על טכנולוגיה ייחודית המסייעת להגנה מספקטרום רחב במיוחד של קרני השמש המזיקות.

ומה עם הקטנטנים? סדרת אולטרסול בייבינטורל – סדרת הגנה משמש לתינוקות, היחידה בישראל המעניקה הגנה מוגברת במיוחד (+SPF50) והמבוססת על 100% מסנני קרינה טבעיים ללא חלקיקים בגודל ננו. תכשירי הסדרה עמידים מאוד במים ועברו את מבדק הסנסיטיב המעיד על היותם מתאימים לעור עדין ורגיש כעורו של תינוק.

מגבונים לניקוי ידיים: ארוחת הצהריים מתקרבת ואין בנמצא מקום לרחוץ ידיים כראוי לאחר יום שלם בחוץ? הכי פשוט יהיה לשלוף את אלכו-ג’ל מגבונים של ד”ר פישר ללא אלכוהול לילדים לשמירה על היגיינת הידיים. הם מגיעים באריזות אישיות וקל לזרוק כמה מגבונים לתיק שיהיו שם ברגע הנכון.

מגבוני פנים: הארטיק לכלך את הפנים? זה הזמן לשלוף את מגבוני פנים לתינוק מסדרת קמיל בלו סנסיטיב באריזת TO GO ולתקן את המצב, לפני שיחמיר.. ובכלל, מגבוני פנים הם אחד המוצרים שאתם רוצים שתמיד יהיה אתכם. הם עבים ורכים במיוחד, מועשרים בקמומיל להרגעת העור ובפרו ויטמין B5 להענקת לחות ומניעת יובש. הם מעולים לניקוי פנים ולהתרעננות, גם עבורכם ההורים. אל חשש! המגבונים נבדקו אופטלמולוגית ואינם צורבים בעיניים, ואף עברו את מבדק הסנסיטיב המחמיר המעיד על התאמה לעור רגיש ועדין במיוחד.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.