משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » לתפארת מדינת ישראל

לתפארת מדינת ישראל

לתפארת מדינת ישראל

בערב יום העצמאות יתקיים בהר הרצל טקס הדלקת המשואות המסורתי, שמסמן את המעבר מאירועי יום הזיכרון לחגיגות העצמאות. תושבי רמת השרון מספרים ל”קול ברמה” למי הם היו מעניקים את הזכות להדליק משואה

ביום שני הקרוב (1.5.17), יתקיים בהר הרצל טקס הדלקת המשואות המסורתי, במסגרתו יודלקו 14 משואות, על ידי מדליקים שנבחרו על ידי ועדה ציבורית, כאשר עם מדליקי המשואה נמנה גם תושב העיר הזמר יהורם גאון. “קול ברמה” פנה לתושבי העיר בשאלה למי הם היו מעניקים את הזכות להדליק משואה.

שמחה ולאה גולדין
עו”ד אופיר רונן: “אני ממליץ על הוריו של הדר גולדין ז”ל. בשעתם הקשה ביותר, הם שמו את טובת המדינה לפני טובתם האישית והסכימו להכריז על בנם כחלל ולא כנעדר, דבר שאיפשר את סיום מבצע ‘צוק איתן’. למרבה הצער, הם זכו ליחס מחפיר בדיון האחרון שנערך בכנסת בעניין דוח המבקר בנוגע ל’צוק איתן'”.

ד”ר אלי פישר
חברת המועצה נורית אבנר: “אני הייתי מעניקה את הזכות להדליק משואה בערב יום העצמאות לד”ר אלי פישר. הבחירה בו היא מאוד אישית גם בגלל ההיכרות רבת השנים שלי אתו ועם משפחתו, שבנה לתפארת, וגם בשל תרומתו הרבה למדינה. ד”ר אלי פישר תמיד שילב בין הפעילות העסקית בהקמת מפעלי ד”ר פישר לפעילות של אחריות חברתית למען חיזוק החברה הישראלית. ד”ר פישר פועל שנים לקידום השלום בעזרת אמנות, לקידום ילדים בסיכון, מעניק מלגות לעידוד השכלה גבוהה, עובד בשיתופי פעולה עם בתי חולים, והקים גלריה חברתית היחידה בישראל ועוד. כמי שעלה בגיל 3 ארצה מצ’כיה והחל את דרכו כפועל בניין ומורה לטבע הגיע ד”ר פישר ללמוד וללמד באוניברסיטת הארוורד והוא בעל תואר ד”ר ברוקחות מאוניברסיטת קליפורניה. הקים מפעל קטן לתרופות בשנת 1965 וכיום המפעל התרחב לתשלובת המייצרת מאות מוצרים מהמתקדמים בעולם לבריאות המשפחה המשווקים ל-30 מדינות”.

אלוף (במיל.) דורון אלמוג
דני אדמסקי, תושב העיר: “בחרתי באלוף לשעבר דורון אלמוג. גם איש צבא למופת, גם פעילות ציבורית ברובה התנדבותית לטובת ילדים אוטיסטים. אלמוג, אלוף במילואים בצה”ל, שירת כמפקד פיקוד הדרום.
“אלמוג הוא פעיל חברתי למען אנשים עם לקות שכלית המשולבת בלקות נוספת, יו”ר הכפר השיקומי עלה נגב נחלת ערן. זוכה פרס ישראל על תרומה מיוחדת לחברה ולמדינה לשנת התשע”ו”.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.