משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » חוגגים ושמחים למען הילדים

חוגגים ושמחים למען הילדים

חוגגים ושמחים למען הילדים

סיגל בר-און, בעלים משותף, תשלובת “ד”ר פישר”

אחר שנים רבות של סיוע ותמיכה שהעניקו הבעלים וההנהלה של חברת “ד”ר פישר” לעמותת “ילדים בסיכוי”, ביקשו גם עובדי החברה להתגייס למאמץ המשותף, למען ילדי הפנימיות ולהתנדב באחת מפנימיות הרווחה במרכז הארץ.
כך נולד הרעיון של “ליצני יום ההולדת של ד”ר פישר” שהופעל בפנימיית “אביב” שבפתח תקווה. במשך שש שנים מגיעים בהתנדבות עובדי חברת “ד”ר פישר” לפנימייה לחגוג לילדי הפנימייה יום הולדת! בכל פעם שמגיע צוות המתנדבים, נשמעות צהלות השמחה של הילדים החוגגים הממתינים על מדרגות הפנימייה בלבוש חגיגי, ויחד עם חבריהם מקבלים את המתנדבים בחיבוקים.

לאחר ההתכנסות, מקיימים המתנדבים טקס ברכות מיוחד בו מברכים הילדים את ‘חתן’ או ‘כלת’ השמחה. המתנדבים מארגנים פעילות משעשעת ומשחקי חברה, ולסיום מקיימים טקס הדלקת נרות. את העוגה אופים עובדי החברה האחרים שאינם יכולים להגיע אל הפנימייה אך מעוניינים לתרום בדרך זו. בסיום החגיגה, מקבל כל ילד מתנה – תכשירי “ד”ר פישר” ומשחק המותאם לגילו. הילדים מחכים בכיליון עיניים לחגיגת יום ההולדת שלהם בה הם הופכים למלך או למלכה ליום אחד, בעוד שחבריהם דואגים להזכיר למתנדבים את מועד יום הולדתם, שמא יישכח המתנדבים חוזרים לעבודה מלאי סיפוק, העצמה אישית וגאווה להיות חלק מארגון שב-DNA שלו טבועה אחריות חברתית משמעותית ומתמשכת.

“הגוף לאפוטרופסות” על שם דבורה פישר ז”ל: “ילדים בסיכוי” ממונה על ידי בתי המשפט בישראל כאפוטרופוס לגוף ולרכוש עבור ילדי פנימיות המוגדרים כ”חסרי עורף משפחתי”, כלומר, ילדים נטושים, יתומים או שהמשפחה הקיימת אינה מתפקדת כלל. האפוטרופסות נעשית על ידי עובדים סוציאליים מנוסים, המלווים את הילד עד הגיעו לבגרות בכל הצמתים החשובים בחייו, תוך דאגה לכל צרכיו ולמימוש מלא של זכויותיו. עמותת “ילדים בסיכוי” הינה הגוף היחידי בישראל אשר אינו גובה תשלום מקצבת הילד עבור השירות. כל התכנית ממומנת מתרומות ייעודיות. כיום משתתפים בתכנית 80 ילדים בגילאים 8 עד 18.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.