משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » החופשה המשפחתית הראשונה שלי

החופשה המשפחתית הראשונה שלי

  לחץ כאן למידע נוסף על מוצרי תינוקות וילדים

החופשה המשפחתית הראשונה שלי –באדיבות ד”ר פישר

החופשה המשפחתית הראשונה שלי – כל הטיפים והעצות לחופשה המושלמת עם תינוק.

העונה החמה שבפתח מבשרת גם על פתיחת תקופת החופשות המשפחתיות. למשפחות שהצטרפו אליהם בחודשים האחרונים תינוק או תינוקת חמודים הנושא דורש לא פעם הכנות מבעוד מועד למשימה שבהתחלה נראית מאוד פשוטה אך לעיתים מפתיע לגלות עד כמה היא עשויה להיות מורכבת. בין אם בחרתם ביעד מרוחק, במלון חמישה כוכבים, באוהל או צימר בצפון, בסיכומו של דבר נשארת הדילמה: האם לצאת עם תינוק לחופשה ואם כן, כיצד נסתדר איתו?

לדברי מורלי קרצ’נר, מנהלת ההדרכה בתשלובת ד”ר פישר, “יש משפחות שעבורן לצאת לטיול זה חלום בלהות. רק המחשבה על כל ההכנות מוציאה את החשק מהתקופה הכי כיפית בשנה. אך אם מתכננים נכון זו יכולה להיות תקופה המייצרת זיכרונות משותפים מהנים ומשמחים לכל המשפחה, כולל עבור הילדים הקטנים והתינוקות.”
לדבריה, “כאשר כבר החלטתם לצאת לחופשה עם התינוק והילדים היערכות ותכנון מראש הם גורם משמעותי מאוד בתהליך.”

להלן הטיפים והעצות אותם רכזה קרצ’נר, שיהפכו את החופשה עם הזאטוט לנעימה יותר ונוחה עבור כולם:

טיסות ונסיעות:

· בזמן ההמראה והנחיתה מומלץ לתת לילד לשתות מבקבוק, למצוץ מוצץ או לינוק, פעולת היניקה עוזרת לשחרר את הלחץ באוזניים.

· עגלה – במידה ויש לכם עגלה יקרה מומלץ לבקש מצוות הדיילים להעלות את העגלה אחרונה ולקחת אותה איתכם עד לפני העלייה למטוס, כדי שלא ישימו עליה מזוודות ודברים כבדים שעלולים להרוס ולשבור אותה.
· סלקל- מומלץ לא לשכוח לקחת. אסור לנסוע במוניות בלי סלקל, זה מסכן את בטיחות תינוקכם במקרה של תאונה.
· אלכוג’לוויפס מגבונים למשטחים- מגבונים אנטי- בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. מומלץ לחטא את משטח האוכל והסביבה בה מתכננים לשבת במהלך הטיסה כי אנחנו לא יודעים מי ישב שם לפנינו.
מגבונים לניקוי התינוק והפעוט: המגבונים הפכו לאחד המוצרים האהובים על ידי ההורים. במקרה של מגבונים עבור תינוקות חשוב שהמגבונים יהיו איכותיים ויותאמו לעור התינוק הרגיש. מגבוני הפנים מסדרת קמיל בלו סנסיטיב של ד”ר פישר מיועדים במיוחד לעורו העדין של התינוק. הם עבים ורכים במיוחד, מועשרים בפרו-ויטמין B5 ותמציות פרחי קמומיל למניעת יובש והרגעת העור, לכן נהדרים לאחר היובש בטיסה.

מזון ותמ”ל :
· קופסה של תמ”ל + כפית, עדיף שיהיה יותר ולא תתקעו פתאום בלי באמצע הלילה.
· שקיות TO GO שתמיד טוב ונוח לשים בתיק לטיסה, לטיול יומי או ליד הבריכה..
· 2 בקבוקים גדולים של מים מינרלים (רק עבור התינוק), אל תסמכו על זה שבמלון יהיו מים איכותיים או שיהיה לכם איפה לקנות מים.
· במידה והילד אוכל מרק פירות – התקשרו מראש לוודא האם יש מזון לתינוקות בבית המלון אליו אתם הולכים. תופתעו לגלות שמלונות רבים מחזיקים מחיות ומעדנים מיוחדים לתינוקות.

אמבטיה
· מומלץ להביא לקטנטנים את הסבון האהוב והקבוע הביתי שלהם.
· משחה לתינוק באריזה מוקטנת- ברשתות הפארמים ניתן למצוא אריזות מוקטנות של משחות החתלה וסבונים לתינוק. זה אמנם יותר יקר אבל נוח מאוד וחוסך מקום בתיק.
· אל תשכחו להצטייד במשחת החתלה טיפולית – הנסיעה מהסביבה המוכרת, הבית, לאזור אחר בעולם, בעל אקלים שעשוי להיות שונה משלנו, יכולה להשפיע על עור התינוק ואתם לא רוצים למצוא את עצמכם מסתובבים ברחובות של עיר זרה מנסים להבין איך אומרים “משחה לתפרחת חיתולים” בשוודית או ספרדית. אנו ממליצים על אוליביול של ד”ר פישר, משחה טיפולית בעלת נוסחה ייחודית לטיפול ומניעת תפרחת חיתולים לאורך זמן, המשחה של ד”ר פישר בעלת ריכוז אפקטיבי של zinc oxide, שמן זית טבעי ומרכיב הליקוריציה להפחתת האדמומיות ולהרגעת גירויים.
קמיל בלו סנסיטיב אל סבון לתינוק – כמעט בכל מקום שתתארחו בו תימצאו ערכת טיפוח מפנקת, הכוללת סבונים בריחות מפתים, אך התכשירים אינם מותאמים לתינוקות ולכן חשוב להצטייד באל סבון המתאים במיוחד לעורו העדין והרגיש של התינוק.
· במידה ויש לכם מתקן אמבטיה כגון דפני או בטיה – הביאו אותו איתכם, הוא לבטח יהיה לכם לעזר.

תרופות ומוצרי הגינה חשובים
· תרופה להורדת חום ושיכוך כאבים המוכרת לתינוק וזמינה לכל מצב.
· קרם הגנה – ד”ר פישר אולטרסולבייבינטורל 50+ SPF- תחליב הגנה המותאם במיוחד לעורו העדין של התינוק עם הגנה גבוהה במיוחד. מכיל 100% מסנני שמש טבעיים בשילוב קומפלקס ייחודי של שמנים טבעיים – קמומילה, קלנדולה ופשתן, המסייעים בהוספת לחות ושמירה על בריאות העור.
· תחליב נגד יתושים.
· ד”ר פישר אלכו-ג’ל לחיטוי הידיים – ג’ל יעיל לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. מכיל 70% אלכוהול לניקוי יסודי. מתייבש במהירות ומותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים.
· מגבוני ד”ר פישר Eye-Care בייבי– מגבונים לעיניים לתינוקות, לניקוי יעיל ועדין של העפעפיים והריסים מהפרשות וקרומים דביקים.

ציוד נלווה
· מצעים – בבתי המלון מספקים לול מצויד במצעים ומגן ראש, מומלץ בכל זאת להניח חיתול טטרה או פלנלית באזור של הראש של התינוק. במידה והתינוק שלכם בעל עורבקבוקים.
· בקבוק או שניים רזרווה חייב שנשים לעת הצורך.
· מברשת לניקוי הבקבוק.
· חיתולים – חישוב של כ- 6 טיטולים ליום.
· 3 חיתולי טטרה.

היעדים המומלצים: חשבו מראש על יעד המותאם ונוח לתינוקות עדיף שיהיה קרוב ולא מרוחק מדי .
· הצורך להניק, להאכיל, לסדר, להחליף ולטפל, יפריע לסדר היום ולא יאפשר לכם ליהנות כמו שצריך לכן מומלץ לצאת ליעד הכולל חדר מלון, בריכה ובריכת תינוקות. כך תוכלו גם לנוח וליהנות מאווירה נעימה וגם לדאוג לרוגע ולהנאה של התינוק
· חופשה בערי אירופה הכוללת מוזיאונים, טיולים רגליים בשווקים ורחובות תוך מסע קניות עמוס ומסעדות, פחות מתאימה לזוג עם תינוק.
· מומלץ לבחור אתר נופש המציע פעילות למבוגרים, כך תוכלו לפרגן אחד לשנייה חוויות למבוגרים בזמן שאתם שומרים על תינוק כל אחד במשמרתו.

מה עוד לקחת בחשבון ?
· וודאו שיש רופא תורן במלון, כשלמקרה יתפתח צורך תוכלו לקבל טיפול ויעוץ מיידי ולהסיר דאגה מלבכם.
· וודאו מראש את הימצאותו של מרכול גדול בקרבת מקום למקרה שתצטרכו להצטייד בתחליף חלב לתינוק, חיתולים, מגבונים או כל דבר אחר.
· בדקו את הסביבה שבה בחרתם לנפוש – חבל לגלות שכל גיחה קטנה לסופר דורשת מונית עם נסיעה ארוכה ויקרה.

המידע הובא באדיבות מורלי כרצ’נר, מנהלת ההדרכה בתשלובת ד”ר פישר.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.