משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
הבריאות של ילדיכם גם בידיים שלכם!

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » הבריאות של ילדיכם גם בידיים שלכם!

הבריאות של ילדיכם גם בידיים שלכם!

  לחץ כאן למידע נוסף על סדרת אלכו-ג’ל

סדרת תכשירי אלכו-ג’ל של ד”ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים. אלכו-ג’ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי והוא קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

חוזרים לבית הספר ולא שוכחים לצייד את הילדים בתכשירים מסדרת אלכו-ג’ל של ד”ר פישר כי הבריאות של ילדיכם גם בידיים שלכם!

הגיינה נרכשת בתהליך החינוך שאנו מעניקים לילדינו. עד היום אני מחייכת בכל פעם מחדש לראות את מי מבני הבית נכנסים הביתה ובדרך לנשיקת המפגש שלנו, עוצרים קודם כל מול הכיור ומסבנים ידיים.

כהורים לילדים אנו יודעים כי ילדים נוטים להידבק במחלות בתדירות גבוהה יותר מאשר מבוגרים, ודומה כי הרגלי ההיגיינה שלהם אינם מפותחים דיים. חינוך מתאים והקניית הרגלי היגיינה נכונים ובהם הקפדה על היגיינת הידיים יסייעו בהקטנת סיכוני התחלואה.

תנאי ההגיינה מחוץ לבית לא תמיד מאפשרים לנו לשמור על ידיים נטולות מחיידקים. גם הילדים במערכת החינוך, במגרש המשחקים ולא משנה היכן עוד מקשים על שמירה נאותה של היגיינת הידיים. (חוסר בסבון, אמצעים לניגוב הידיים, שולחנות לימוד לא נקיים).
כמו כן רמת המודעות בקרב הסגל החינוכי טעונה שיפור שכן התלמידים אינם מונחים בעקביות להרגלי היגיינה נכונים.

מומחי בריאות קובעים- ניתן להפחית משמעותית הידבקות במחלות על ידי שמירה על היגיינת הסביבה והידיים.
סדרת תכשירי אלכו-ג’ל של ד”ר פישר מהווה פתרון יעיל, נוח וידידותי לשמירה מרבית על היגיינת הידיים וקטילת החיידקים. אלכו-ג’ל נבדק במעבדה מוסמכת ונמצא יעיל במיוחד לחיטוי והוא קוטל 99.99% מהחיידקים שנבדקו.

תכשירי הסדרה מבוססים על נוסחה ייחודית המשלבת אלכוהול לניקוי יסודי, ופרו ויטמין B5 וגליצרין לשמירה על לחות ורכות העור. בנוסף משמשת הסדרה גם את הסגל הרפואי, רופאים ואחיות במרפאות ובבתי חולים.

אלכוג’ל של ד”ר פישר הינה הסדרה מס’ 1 בישראל בשמירה על היגיינת הידיים ונמצאת בשימוש גם בבתי חולים ובמוסדות רפואיים רבים.
סדרת תכשירי אלכו-ג’ל של ד”ר פישר מציעה מגוון פתרונות נוחים שישמשו את ילדיכם בבית הספר לפני כל מגע או פעילות שדורשת חיטוי הידיים או הסביבה שלהם:

אלכו-ג’ל– ג’ל יעיל במיוחד לניקוי מהיר ויעיל ללא צורך במים וסבון. מותיר תחושה נעימה ורעננה בכפות הידיים. עומד בתקן הישראלי לחיטוי. מכיל 70% אלכוהול. סנסטיב, ללא פארבנים.

מומלץ להשתמש לפני כל מגע עם האוכל ולאחר יציאה משירותים.
ניתן להשיג במגוון ריחות וגדלים: 60 מ”ל- 9.90 ₪ , 100 מ”ל – 12.90 ש”ח, 500 מ”ל הינה בעלת משאבה לשימוש קל ונוח- 34.90 ₪ .

אלכו-ג’ל Wipes- מגבונים לשמירה על היגיינת הידיים. מגבונים ייחודים באריזות אישיות, הרמטיות לניקוי מהיר ויעיל מאוד. המגבונים מבד רך, מכילים 70% אלכוהול לניקוי יסודי. למגבון פעילות כפולה גם מנקה את הידיים וגם מחטא בפעולה אחת קלה ומהירה. מומלץ לצרף זוג מגבוני אלכוג’ל לשקית הכריך של הילדים ולהזכיר להם לעשות בו שימוש לפני המגע עם האוכל.
20 מגבונים באריזות אישיות.מחיר לצרכן-14.90 ₪.

אלכו-ג’ל Wipes לניקוי משטחים ואביזרים- מגבונים אנטי-בקטריאליים לניקוי וחיטוי משטחים ואביזרים. לשמירה מרבית על היגיינה בכל זמן ובכל מצב. ניגוב אחד וזה נקי! עומדים בתקן הישראלי לחיטוי משטחים. מגבונים גדולים ועבים במיוחד. המגבונים מומלצים לשמירה על ניקיון שולחן הלימודים מחיידקים לפני כל מגע עם האוכל ,מגע עם מושב אסלה ועוד
20 מגבונים באריזה. מחיר לצרכן- 12.90 ₪.

*קרדיט תמונות-יח”צ

ריקי ברוך

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.