משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » האם אנחנו מורחות את עצמנו או באמת מגינות?

האם אנחנו מורחות את עצמנו או באמת מגינות?

 

  לחץ כאן למידע נוסף על תכשירי אולטרסול

האם אנחנו מורחות את עצמנו או באמת מגינות?

תקציר הפרקים הקודמים: קרני השמש הן סוג של סוכן כפול. מצר אהד הן נעימות וחיוניות לחיים, ומצד שני הן מזיקות (רשימה חלקית: סרטן עור, פיגמנטציה, קמטים). ועוד נוסיף ־ הגנה מפני השמש היא בגדר חובה בכל עונות השנה, אבל הרבה יותר קל לה­עמיד אותה במרכז הבמה כשהטמפרטורות מטפסות והשמש יוקדת. זאת אומרת, עכשיו!

קרם הגנה הוא יותר ממספר. ״כשאנשים קונים תכשיר הגנה הם מתייחסים בעיקר למספר שליד ה-spf״, משתפת ד״ר נורית הראל, יו״ר משותף בתשלובת ד״ר פישר. לטענתה, צמד הספרות שמסביר פי כמה ומן באופן יחסי אפשר לשהות בשמש בלי שצבע העור שלנו ישתנה אם נמרה את התכשיר כראוי, הוא רק מרכיב אהד. ”כדי שהתכשיר באמת יעשה את העבודה הוא צריך להגן מקרני ה־UVA (הארוכות) שגורמות נזק בטווח הארוך, מק־ רני ה-UVB (הקצרות) שגורמות נזק מיידי, ורצוי גם מקרני ־אינפרה אדום, שהן הלשות אבל סובבות אותנו וגורמות נזק מצטבר. כמו כן חשוב שהתכשיר יהיה עמיד במים – ולא רק לרוחצים אלא גם למי שמזיע – שילחלח, יזין ושיהיו בו נוגדי חמצון שנלחמים בקרני השמש״.

ההשקעה משתלמת. אם כבר משקיעים בתכשיר הגנה, כדאי שהוא באמת יעבוד. איך? לפני שיוצאים מהבית מורחים את כל האזורים החשופים: כמות של כפית גדושה לכל הפנים, עדיף בקרם ייעודי לאזור. כדאי לדעת: השכבה הלבנה המעצבנת שנותרת על העור נעלמת תוך מספר דקות. אם יוצאים לבריכה או לים מורחים את כל הגוף (כן, גם מאחורי האוזניים, הברכיים וכמובן הגב) כ־20 דקות לפני הטבילה הראשונה, לספיגה מלאה של כל החומר. אגב, מניסיון, קל יותר להגן על הגב בעזרת תכשיר בתרסיס, רק חשוב לבדוק שבכל זווית שאנו מרססים החומר באמת יוצא ולא רק משמיע רעשים.

מסיכת החלפות. איך מטפחים, מתאפרים, מגינים ולא מרגישים כמו עוגת שכבות? מחליפים את הלחות הרגילה בלחות עם מקדם הגנה. מורחים כפית גדושה, ממתינים לספיגה וממשיכים באיפור כרגיל. לכיסוי בינוני או חלקי אפשר לערבב את הקרם עם כמה טי­פות מהמייק־אפ.

חשוב לדעת: מייק־אפ עם מקדם הגנה אינו תחליף לקרם הגנה, כיוון שהסיכוי שנ­מרח ממנו כמות השווה לכפית גדושה הוא אפסי.

הרגע שאחרי. מחקרים אחרונים מוכיחים שיחס נאות לגוף אחרי חשיפה לשמש, גם אם התבצעה הגנה איכותית, הוא צעד חשוב בדרך למניעת הזדקנות העור. לתוצאה מיט­בית: מצננים את העור בעזרת תרופות סבתא (להלן: מלפפונים חתוכים ויוגורט) או בתכ­שירים ייעודיים ומורחים לחות עשירה בנוגדי חמצון, להמשך פעילות סדירה של התאים.

/תמר איל-להב

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.