משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » האימפריה של “ד”ר פישר” – דור שני לממלכת תכשירי ההגנה מהשמש ומוצרי הטיפוח

האימפריה של “ד”ר פישר” – דור שני לממלכת תכשירי ההגנה מהשמש ומוצרי הטיפוח

האימפריה של "ד"ר פישר" – דור שני לממלכת תכשירי ההגנה מהשמש ומוצרי הטיפוח

דילמת הטייקונים: האם להשאיר את האימפריה הכלכלית בתוך המשפחה?

כשמדובר בחברות הכי גדולות במשק, ברירת המחדל היא לרוב להוריש אותן לילדים, אך לא כולם בוחרים ללכת בדרך זו: “מנטרל מתחים רבים” • פרק שלישי בסדרת הכתבות “היורשים”

קבוצת “ד”ר פישר” נוסדה בשנות ה-60 ע”י ד”ר אלי פישר ואשתו דבורה כמפעל קטן ברמת גן, אחרי שאם המשפחה נפטרה, נורית הראל וסיגל בן צבי החליטו להיכנס לנעליים של אביהן בתפקיד יושבות ראש משותפות, אחותן המשיכה בקריירה משלה.

את האימפריה של “ד”ר פישר”, החברה הגדולה בישראל בתחומה, מנהלות כבר עשור יחד, נורית וסיגל, דור שני לממלכת תכשירי ההגנה מהשמש ומוצרי הטיפוח. “בנותיי מתייעצות איתי הרבה פעמים, ועושות ההפך ממה שאני מייעץ, וזה בסדר” מספר ד”ר אלי פישר, נשיא ומייסד “תשלובת ד”ר פישר”. “אני חושב שהיה להן הרבה יותר קל אם הן לא היו תעשייניות. היינו מוכרים את זה, הן היו לוקחות את הכסף וכל אחת הייתה עושה מה שהיא רוצה”, הוסיף.

“הוא העביר לנו את המושכות לפני שמונה שנים בערך, ואף אחד לא האמין שהוא ישחרר. הוא נתן לנו את ברכת הדרך הכי יפה שיכולנו לקבל – ‘אני עשיתי את הטעויות שלי ועכשיו אתן תעשו את שלכן'”, סיפרה ד”ר נורית הראל, בתם של מייסדי “ד”ר פישר”. לדברי הבת סיגל, למרות שהיה לה אופציות אחרות, היא החליטה לחזור לכאן. “זה הכיף שלנו, זו האהבה שלנו. אנחנו גדלנו על זה. אנחנו משפחת תעשיינים”, אמרה.

 

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.