משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » ד”ר נורית הראל, תשלובת ד”ר פישר: “קמפיין metoo# יצר סדר יום חדש”

ד”ר נורית הראל, תשלובת ד”ר פישר: “קמפיין metoo# יצר סדר יום חדש”

ד”ר נורית הראל, יו”רית משותפת, תשלובת ד”ר פישר

“קמפיין metoo# יצר סדר יום חדש”

“קמפיין metoo# שהחל בארה”ב והמשיך בישראל וברחבי העולם הוא הדוגמה המושלמת לאפקט הפרפר. בתורת הכאוס הוא מתואר כשינוי קטן בתנאי ההתחלה שיגרום לשינוי גדול בהתנהגות המערכת בטווח הזמן הארוך. חשיפה של הטרדות מיניות של המפיק ההוליווידי הארווי ויינשטיין, שהיא תגלית קטנה בראייה גלובלית, משכה בעקבותיה את צעקת ההמונים. צעקה רמה זו הייתה הזדהות ספונטנית וחשיפה אינטימית של מיליוני נשים בכל העולם בטווח מקצועות, מעמדות וגילאים מגוון ומפתיע. חשיפה גלובלית של שכיחות ההטרדות המיניות נמשלת לסופת טורנדו שממנה השיבה לאחור אינה אפשרית. הקמפיין יצר סדר יום חדש ושרטט קו אדום המשנה את כללי המשחק במערכות היחסים בין גברים לנשים באשר הם מחד, ואת הדיון הציבורי בחוזק הרשתות החברתיות והסכנה בשימוש לא אחראי בהם מאידך”.

“אנשי השנה שלי הם כל אישה ואיש שבאומץ פרשו כנפיים בצבע ייחודי, נחשפו ברשת החברתית או התקשורת והיוו פרפר אחד בתוך סופת הטורנדו שהביאה לשינוי חברתי מהותי. הקמפיין הדגיש את האחריות האישית של כל אדם לשימוש ברשתות החברתיות בצורה מושכלת ואחראית לאור הכח הרב שיש בהן, גם בעולמות אישיים וגם בעסקיים”.

 

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.