משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥
ד"ר נורית הראל, סיגל בר-און ואבא ד"ר אלי פישר

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » ד”ר נורית הראל, סיגל בר-און ואבא ד”ר אלי פישר

ד”ר נורית הראל, סיגל בר-און ואבא ד”ר אלי פישר

מבט לסיום
מסע בין דורי

ד”ר נורית הראל סיגל בר-און,— ואבא ד”ר אלי פישר

אבא שלנו ד”ר אלי פישר נולד בצ’כיה ב-1935, עלה לישראל בהיותו בן 3 וגדל בתל אביב. הוא התחנך על ברכי תנועת “המחנות העולים” ולמד בבית חינוך לילדי העובדים ובכפר הירוק. בצעירותו למד באוניברסיטה העברית בירושלים ביוכימיה ומצא את פרנסתו בעבודות בניין, בהוראה בבית חינוך עיוורים ובחקר צמחי מרפא. בגיל 23 סיים בהצטיינות את לימודי התואר השני והתקבל ללימודים בהרווארד. בשנת 1961 קיבל תואר דוקטור ברוקחות מטעם אוניברסיטת קליפורניה והחליט לחזור לישראל. את המפעל “פישר תעשיות פרמצבטיות” הקים יחד עם אמא, דבורה פישר ז”ל, ב-1965. מה שהתחיל באולם קטן בבני ברק הפך במהלך 50 שנה למפעל ציוני מרשים, המעסיק מעל 700 עובדים. מוצרי ד”ר פישר נמצאים בכל בית בישראל ומוכרים בזכות הסיסמה המסמלת את המחויבות של הד”ר כלפי הצרכנים: ד”ר פישר – זה בדוק. המשפחה פעילה גם ביוזמות חברתיות רבות. הורינו היו משפחה מארחת לשני ילדים מפנימייה ותומכים פעילים בעמותת ילדים בסיכויי. בנוסף מחזיקה המשפחה באוסף האמנות “אמנים שולחים שלום” בן ציורי אמנים ישראלים שציירו על גבי מעטפות לרגל חתימת הסכם השלום עם מצרים.

האוסף נרכש על ידי דבורה פישר ז”ל וד”ר אלי פישר, במסגרת מכירה של ארגון ליב”י. כ-16 שנים לאחר שנחתם הסכם השלום עם מצרים, נחתם הסכם השלום עם ירדן. משפחת פישר החליטה לשוב ולאפשר לאמנים ישראלים לקחת חלק בביטוי התחושה הכללית של העם כלפי השלום. הפניה לאמנים זכתה למענה חיובי ונלהב, בישראל ומעבר לים. כך גדל אוסף “אמנים שולחים שלום” ומכיל כעת מעל 350 מעטפות. מאז ייסודו של אוסף השלום, הוצגה התערוכה בלמעלה מ-30 מדינות ובאירועים חשובים בהם השתתפו שגרירים, נציגי מדינות, ראשי ממשלות ונשיאים.

אנו, הבנות (ד”ר נורית הראל וסיגל בר-און) נולדנו לתוך התעשייה המשפחתית והישראלית. אנו עובדות בחברה מילדות במחלקות השונות כעבודה זמנית בחופשת הקיץ. היום אנחנו יו”ר משותף ואבא מכהן כנשיא החברה.
ועוד משהו, בכל יום שישי אבא מארח אצלו בבית את כל הנכדים לארוחת צהרים משותפת בה דנים בנושאים הבוערים בחדשות, במפעל ובחיי הנכדים. זוהי מסורת המתקיימת לאורך שנים ומאפשרת לנכדים לבלות זמן איכות עם אבא, סבא שלהם שמספר להם על פועלו במשך, השנים בארץ ובחו”ל.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.