משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » בריאות ילדכם בידיים שלכם

בריאות ילדכם בידיים שלכם

לחץ כאן למידע נוסף על סדרת אלכו-ג’ל

בריאות הילדים

 רשמי סיור / במפעל תשלובת ד”ר פישר, ב. בן אשר

השבוע ביקרתי במפעלי ‘ד”ר פישר’ הממוקמים בקדמת גליל, בסמוך לטבריה. מדובר במפעל שהחל לייצר בינואר 2014. המפעל המתקדם מסו­גו בישראל לייצור תכשירים לטיפול ולשמירה על בריאות העור, המשווקים בארץ ובעולם. במפעל הושקעו מעל 50 מיליון שקל בהקמה ובפיתוח, בין השאר במטרה לעמוד בתקנים האירופאיים והבינלאומיים המחמירים ביותר הצפויים בשנים הקרובות.

בסיור למדתי שכל מוצרי ‘ד”ר פישר’ מבוססים על מחקר ופיתוח, מגובים על ידי ידע רפואי, מדע בינלאומי ונשענים על ידע וניסיון של למעלה מ-50 שנה. כל זאת על מנת לפתח את התכשי­רים והמוצרים המתקדמים ביותר לבריאות כל בני המשפחה, מינקות ועד שיבה.

כחלק מהסיור במפעל שמענו הרצאה מפיה של ד”ר נורית הראל, יו”ר משותף של החברה ובתו של מייסד המפעל, ד”ר אלי פישר, על מגוון נושאים הקשורים לבריאות וטיפוח העור. בהרצאה הוצגו בפנינו מגוון רחב של מוצרים. בחרתי לעדכן אתכם על חשיבות השימוש במוצרי היגיינה, בעיקר בעונת החורף שבה גדל הסיכון להידבק במחלות. מעבדות המחקר של ד”ר פישר מציעות מגוון רחב של פתרונות לשמירה על היגיינת הסביבה והיגיינת הידיים, הנה שניים מהם:

סדרת ‘ד”ר פישר Alco-Gel’ (אלכו-ג’ל): סדרת תכשירים ומוצרים מבוססי אלכוהול (70%) לשמירה על היגיינת הידיים והסביבה בהיעדר מים וסבון.

סדרת ‘ד”ר פישר EYE-CARE’: סדרת מגבונים ייחודיים המתקדמים מסוגם בארץ ובעולם להקלה ולהרגעת העיניים במצבים של דלקות וגירויים. מגבוני Eye-Care פותחו במע­בדות המחקר של ד”ר פישר, עשויים מבד במרקם מיוחד (EMBOSSED) יחד עם חומרים פעילי שטח עדינים המסייעים לתהליך הניקוי בצורה יסודית ומאפשרים ניקוי קל ויעיל מכל תכשיר אחר. מגבוני EYE-CARE מועשרים בתמצית מצמח הקמומיל להרגעה, גליצרין לשמירה על לחות 1-P.V.P למניעת יובש העיניים.

 

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.