משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » בואי נבהיר משהו: השמש הישראלית לא פסחה גם על העור שלך

בואי נבהיר משהו: השמש הישראלית לא פסחה גם על העור שלך

לחץ כאן למידע נוסף על סדרת ג’נסיס ווייט

בואי נבהיר משהו: השמש הישראלית לא פסחה גם על העור שלך

יש חדש תחת השמש: שישה צעדים פשוטים שיעזרו לך להישמר מפני האויבת הגדולה ביותר של הנעורים שלך – וסדרה דרמו-קוסמטית אחת שתעזור לך להבהיר את הנזקים

אנחנו בטח לא צריכים לספר לך שתחום האנטי-אייג’ינג גועש ורוגש – טכנולוגיות מתקדמות, חומרים פעילים אקזוטיים ושדרוגים בגזרת ההזרקות הפכו לחלק בלתי נפרד מהמציאות כיום. ובכל זאת, הרשי לנו להחזיר אותך לרגע לבייסיק — קרינת השמש, או ליתר דיוק: קרם הגנה. למה? כי השמש היא האויבת הגדולה ביותר של הנעורים שלך. והמספרים מטלטלים: חשיפה לקרינת השמש גורמת לכ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים, ואם זה לא מספיק, 70% מנזקי החשיפה לשמש מקורם בחיי היומיום ולאו דווקא בים או בבריכה.

הידעת?

חשיפה לקרינת השמש גורמת לכ- 90% מסימני ההזדקנות המוקדמת של העור שאינם תורשתיים, ו- 70% מנזקי החשיפה לשמש מקורם בחיי היומיום ולאו דווקא בים או בבריכה.

כיצד נוצרים כתמי עור?

חשיפה לקרני השמש היא הסיבה העיקרית להופעת כתמים (היפר-פיגמנציה) על פני העור. בעת חשיפה לשמש תאי העור מייצרים פיגמנט הנקרא מלנין. עלייה ברמת ההורמונים מעודדת את התאים לייצר מלנין וכתוצאה מחשיפה ממושכת לשמש, המלנין עלול להצטבר באופן בלתי אחיד בעור ולהופיע בצורת כתמים כהים, הידועים גם בשמותיהם השונים: כתמי גיל, כתמי שמש, כתמי היריון (מלאזמה וכלואזמה) ועוד. הכתמים מופיעים בדרך כלל באזורים החשופים יותר לשמש: פנים, צוואר, מחשוף וידיים.

מה עושים? הנה שישה צעדים שיעזרו לך למנוע נזקים נוספים, ואפילו להחזיר את השעון לאחור ולטשטש כתמים וקמטוטים שצצו על עורך במהלך השנים.

1. הפנימי: מסנני קרינה הם קו ההגנה המרכזי שלך לשימור הנעורים

קרם הגנה המכיל הגנה גבוהה ורחבה מקרינת השמש הוא הכלי המרכזי שלך למלחמה בשמש. חשוב להקפיד ולבדוק שהקרם שבחרת מכיל מסנני קרינה להגנה מפני קרני UVB ו- UVA, וכן נוגדי חמצון המסייעים להגנה על עורך מפני פגעי הסביבה והאקלים. הגנה על העור מונעת מכתמים חדשים לצוץ ואף מאטה את שלל תופעות הזדקנות העור.

2. דעי שתכשירי איפור אינם מספקים הגנה מלאה מהשמש

תכשירים אלה מכילים לרוב מסנני קרינה להגנה מפני קרני UVB בלבד, כך שללא קרם הגנה מתאים הכתמים והקמטים עדיין עלולים להופיע. ועכשיו ההסבר: קרני ה-UVB פוגעות בשכבה החיצונית של העור (אפידרמיס) וגורמות לאדמומיות ולכוויות שמש. קרני ה-UVA, לעומת זאת, חודרות לשכבה הפנימית של העור (דרמיס) וגורמות לפגיעה בסיבי הקולגן והאלסטין ולהופעת כתמים, קמטים, רפיון עור והזדקנות מוקדמת של העור. במילים פשוטות: בלי מסנני קרינת UVA את לא מוגנת לגמרי.

3. שימי לב לכפות הידיים

רובנו טרודות רק בעור הפנים אבל כפות הידיים מסגירות את גילך לא פחות מהפנים. לכן כדי למנוע כתמים על גב כפות הידיים, חשוב שתכניסי גם קרם ידיים עם מסנן קרינה לשגרת הטיפוח היומית שלך. ומה תעשי עם כתמים קיימים? ובכן, החדשות הטובות הן שאפשר לטפל גם בהם (פרטים בסעיף 6).

4. ואל תשכחי את הצוואר

לצערנו קרינת השמש לא נעצרת בקו הסנטר, ולכן חשוב שתקפידי למרוח קרם הגנה מהשמש גם על הצוואר, לעתים אנחנו נוטות לשכוח זאת.

5. הכירי את המונח: פוטוסנסיטיביות

למה הכוונה? פוטוסנסיטיביות הוא מונח המתייחס לתופעה שבה העור נעשה רגיש יותר מהרגיל לחשיפה לשמש. בין הגורמים לפוטוסנסיטיביות נמצאים הסרת שיער מהפנים או מהגוף, נטילת תרופות מסוימות (כמו רואקוטן, גלולות למניעת הריון, אספירין ועוד) וגם — טיפולי לייזר וטיפולים בפיגמנטציה. במקרה כזה חשוב אף יותר להגן על עורך מהשמש באמצעות קרם עם מקדם הגנה המכיל מסנני קרינת UVA+UVB.

6. את לא חייבת לחכות לחורף כדי להיפטר מכתמי העור

עד לאחרונה חשבו שאפשר לטפל בכתמי עור רק בחורף או במקומות שבהם אין שמש. אך למען האמת אפשר לטפל בכתמים, בקמטים ובגמישות העור כל השנה — גם בקיץ הישראלי. איך בדיוק? מחקרים על היפר־פיגמנטציה מראים כי הטיפול בה חייב להיות מלווה בהגנה מהשמש — ובזה ד”ר פישר מתמחים.

ירידה ניכרת ברמת הפיגמנטציה וטשטוש כתמי העור בתוך חודשיים

בתכשירי סדרת GENESIS WHITE של ד”ר פישר תמצאי מלבד קרם לחות עם מקדם הגנה גבוה ליום, גם קומפלקס אופטימלי לטיפול בהיפר־פיגמנטציה בשם ®Whitesphere Premium המכיל ריכוזים פעילים של ליקוריציה, אצה יפנית וויטמין C. כל אלה מאוגדים בתוך קפסולה ייחודית בטכנולוגיית ®Spherulites התורמת להגברת האפקטיביות ולפעילות ממוקדת בהבהרה ובטשטוש כתמים כדוגמת כתמי גיל, שמש, היריון ועוד. הקומפלקס נבדק במעבדות המובילות באירופה ונמצא כי בתוך חודשיים מתחילת השימוש חלה ירידה ניכרת ברמת הפיגמנטציה וטושטשו כתמי העור באופן הנראה לעין.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.