משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » ארגון Superbrands הבינלאומי הכריז על מותגי-העל של ישראל

ארגון Superbrands הבינלאומי הכריז על מותגי-העל של ישראל

ארגון Superbrands הבינלאומי הכריז על מותגי-העל של ישראל לשנת 2017

קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר וביניהם מילקי, פרה וקפה עלית. HOT, טרה, פז, תדיראן, רשת גולף ומגישת החדשות יונית לוי נכנסו לדירוג השנה לראשונה. FOX, פלאפון, קליניק ותמי4 חזרו לרשימה לאחר שנעדרו ממנה בשנים האחרונות.

ארגון ה- Superbrands הבינלאומי פרסם את רשימת ה-Superbrands – מותגי העל – הפעילים בישראל לשנת 2017. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף שנערך בישראל, ושבמהלכו הכתירו הצרכנים בישראל את מי שבעיניהם הם Superbrands: “מותגים מצטיינים, שלצרכנים בישראל יש קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד לגביהם”.

בין המותגים השונים שהוכתרו כ-Superbrands – מותגים מעולם מוצרי הצריכה כדוגמת קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, ורשת האופנה H&M; מותגי תקשורת וסחר אלקטרוני כדוגמת האייפון, טוויטר ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה”ל והשב”כ; אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין, והדוגמנית גל גדות ועמותות כדוגמת “לתת”, האגודה למען החייל ומגן דוד אדום.

“ארגון Superbrands בוחן בשנים האחרונות ברחבי העולם את תפישות קהל הצרכנים לגבי המותגים הפועלים במדינה ואת עוצמת הקשר שלהם אל המותגים.

המוכתרים כ-Superbrands הם אך ורק מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד”, מסבירה מנכ”ל Superbrands Israel אתי עמיעד, “מהעובדה כי מותגים חדשים נוספו השנה לרשימת מותגי העל של ישראל לשנת 2017 ניתן ללמוד שהמותגים בישראל הפנימו את לקחי המחאה החברתית, פועלים כדי לחזק את הקשר שלהם עם הצרכנים הישראלים בזירות השיווק השונות – ומצליחים בכך. עוד מרשים לגלות ברשימת מותגי העל החדשים שנכנסו לרשימה הוא שכמחציתם הם מותגים ישראליים ‘כחול-לבן'”.

הקטגוריות שבהן נכנס המספר הרב ביותר של מותגים חדשים לרשימת מותגי העל הן אופנה, נופש ופנאי, מזון ואנשים. בין המותגים החדשים שנכנסו השנה ל”היכל התהילה” של המיתוג העולמי, נמצאים גם FOX, גט טקסי, קינדר, תדיראן, תמי4, המלונות בראשית ויערות הכרמל, HOT, קליניק ובזק בינלאומי. בקטגוריית ה”אישים” ראוי לציין את כניסתם לרשימה של ספורטאי העבר מיקי ברקוביץ’ ויעל ארד ומגישת החדשות יונית לוי.

ארגון Superbrands הבינלאומי הכריז על מותגי-העל של ישראל לשנת 2017
קבוצת שטראוס מחזיקה במספר מותגי העל הגבוה ביותר וביניהם מילקי, פרה וקפה עלית. HOT, טרה, פז, תדיראן, רשת גולף ומגישת החדשות יונית לוי נכנסו לדירוג השנה לראשונה. FOX, פלאפון, קליניק ותמי4 חזרו לרשימה לאחר שנעדרו ממנה בשנים האחרונות
איתמר בר נרפורסם: 25.04.17 , 13:58
ארגון ה- Superbrands הבינלאומי פרסם את רשימת ה-Superbrands – מותגי העל – הפעילים בישראל לשנת 2017. הרשימה גובשה לאחר מחקר צרכנים מקיף שנערך בישראל, ושבמהלכו הכתירו הצרכנים בישראל את מי שבעיניהם הם Superbrands: “מותגים מצטיינים, שלצרכנים בישראל יש קשר רגשי חזק ועמוק במיוחד לגביהם”.

בין המותגים השונים שהוכתרו כ-Superbrands – מותגים מעולם מוצרי הצריכה כדוגמת קוקה קולה, במבה, סופר-פארם, ורשת האופנה H&M; מותגי תקשורת וסחר אלקטרוני כדוגמת האייפון, טוויטר ופייסבוק; מוסדות ציבור כדוגמת המוסד, צה”ל והשב”כ; אישים כדוגמת הנשיא ראובן ריבלין, והדוגמנית גל גדות ועמותות כדוגמת “לתת”, האגודה למען החייל ומגן דוד אדום.

“ארגון Superbrands בוחן בשנים האחרונות ברחבי העולם את תפישות קהל הצרכנים לגבי המותגים הפועלים במדינה ואת עוצמת הקשר שלהם אל המותגים.

המוכתרים כ-Superbrands הם אך ורק מותגים שהקשר שנוצר בינם לבין הצרכנים הוא עמוק וחזק במיוחד”, מסבירה מנכ”ל Superbrands Israel אתי עמיעד, “מהעובדה כי מותגים חדשים נוספו השנה לרשימת מותגי העל של ישראל לשנת 2017 ניתן ללמוד שהמותגים בישראל הפנימו את לקחי המחאה החברתית, פועלים כדי לחזק את הקשר שלהם עם הצרכנים הישראלים בזירות השיווק השונות – ומצליחים בכך. עוד מרשים לגלות ברשימת מותגי העל החדשים שנכנסו לרשימה הוא שכמחציתם הם מותגים ישראליים ‘כחול-לבן'”.

הקטגוריות שבהן נכנס המספר הרב ביותר של מותגים חדשים לרשימת מותגי העל הן אופנה, נופש ופנאי, מזון ואנשים. בין המותגים החדשים שנכנסו השנה ל”היכל התהילה” של המיתוג העולמי, נמצאים גם FOX, גט טקסי, קינדר, תדיראן, תמי4, המלונות בראשית ויערות הכרמל, HOT, קליניק ובזק בינלאומי. בקטגוריית ה”אישים” ראוי לציין את כניסתם לרשימה של ספורטאי העבר מיקי ברקוביץ’ ויעל ארד ומגישת החדשות יונית לוי.

איך נבחרים ה-Superbrands?
בכל שנה, בכל מדינה, נערך מחקר מקיף בקרב הצרכנים אשר מדרגים את המותגים וקובעים מי ראוי בעיניהם להיות מוכתר בתואר “מותג על” בישראל ולהפוך ל-Superbrands. מותגים אינם צריכים לשלם על הגשת מועמדות או על הזכייה בתואר.
גם השנה, בשלב הראשון הרכיבו נציגי Superbrands בישראל את רשימת כל המותגים הפועלים במדינה: מוצרי צריכה ושירותים, מקומיים ובינלאומיים, ואפילו מגזר ציבורי ואנשים כדוגמת פוליטיקאים, אנשי תקשורת, אנשי עסקים ואמנים. בסך הכול, כללה הרשימה כ-2,900 מותגים.
בשלב השני, ניגש לפעולה צוות שופטים בראשות פרופ’ יעקב הורניק מבית הספר למנהל עסקים באוניברסיטת תל אביב, המורכב מכ-130 מנכ”לים וסמנכ”לי שיווק מובילים. צוות השופטים ניפה ודירג את רשימת המותגים המלאה, כאשר רק המותגים שזכו מהשופטים בציונים גבוהים עלו לשלב מחקר הצרכנים.
בשלב השלישי נערך מחקר הצרכנים על ידי מכון המחקר IPSOS, שבמסגרתו דירג מדגם ארצי ומייצג (800 צרכנים ישראליים) את המותגים שעלו לגמר, לאחר שאלה חולקו ל-29 קטגוריות.
להלן רשימת מותגי העל של ישראל לשנת 2017 מסודרת לפי קטגוריות. המותגים מסודרים בכל קטגוריה לפי סדר א’-ב’.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.