משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » כתבו עלינו » אור על העור

אור על העור

לחץ כאן למידע נוסף על סדרת ג’נסיס ליקופן

רפואת העור – נכון או לא נכון – טיפוח זה בריאות

העור שלנו יקר לנו. איך נוכל לשמור עליו לאורך זמן? מה עושים בשביל שייראה רענן בכל גיל? וכיצד נשמר מפני נזקי הסביבה? ד”ר נורית הראל, יו”ר משותפת בד”ר פישר בשיחה ששופכת אור על העור

בשיחה עם ד”ר נורית הראל, יו”ר משותפת בד”ר פישר, שמענו על הדרך המיטבית להגנה, לטיפול ולטיפוח העור. “השמש היא מתנה נפלאה”, פותחת ד”ר הראל, “אך איננו אמורים להיות חשופים אליה זמן רב. עור בעל מראה רענן הוא עור בריא. אנשים שחשופים זמן רב לשמש, כמו ימאים, עורם הופך לעבה ומקומט יותר. עור בעל מראה לא בריא – מתפקד פחות טוב”. מעבר לאסתטיקה, חשיפה מוגברת לשמש מסוכנת ועלולה לגרום למחלות עור קשות, שהקטלנית שבהן היא המלנומה”. אבל, יש לה בשורה: “הנזקים לא קורים בפעם אחת. הם מצטברים לאורך השנים. לפי מחקרים, הנזקים מתחילים להצטבר בילדות ובחיינו הבוגרים שבעים אחוז מהנזקים מצטברים דווקא ביום יום. לכן, בכל שלב בחיים ניתן למנוע יצירת נזקים חדשים ולהאט את הזדקנות העור”.

איך ניתן להגן על עורנו באופן מיטבי?

“ההגנה הטובה ביותר היא להימנע מחשיפה לשמש. להצטייד בלבוש ארוך, כובע שמש ומשקפי שמש וכמובן למרוח קרם הגנה”. אומרת ד”ר הראל. “בארצנו שטופת השמש אין אפשרות להימנע מחשיפה לשמש כל עוד אנחנו אנשים עובדים ופעילים: הורים שצועדים לגן המשחקים, הולכים לקניות ולעבודה וכו’. תתפלאו לשמוע”, ממשיכה ד”ר הראל, “מחקרים מצביעים על כך שעיקר הנזקים נגרמים מההתנהלות היומיומית שלנו ולאו דווקא משחייה בים או מהליכה לטיול. ועוד יותר מכך, קרינת השמש חודרת גם דרך השמשה ברכב, כשאנחנו בדרך לעבודה, לכן כל כך חשוב להגן על עצמנו”.

“האזורים החשופים הם הפנים וגב כף היד. באפשרותנו להגן עליהם בעזרת קרם הגנה. “בפעילות גופנית או ברחצה בים, מומלץ למרוח אולטרסול – קרם עמיד במים. אם זוהי חשיפה יום-יומית – מומלצת סדרת ג’נסיס של ד”ר פישר, המכילה קרמים נעימים, דרמו-קוסמטיים, הנספגים במהירות. כל קרמי היום והעיניים בסדרה מכילים הגנה גבוהה ורחבה מקרינת UVB (לפחות SPF30) ומקרינת UVA.

“לשמש אורכי גל שונים: UVB – קרניים בעלות אנרגיה גבוהה, הגורמות לשיזוף וכוויות שמש, ו- UVA – קרניים בעלות אנרגיה נמוכה יותר שלא גורמות כווית שמש אך שני סוגי הקרניים יוצרים נזקים לטווח הארוך. חשוב שקרם ההגנה יגן מפני שני סוגי הקרניים הללו”. “האיפור איננו מספק הגנה מהשמש. קרם הגנה מהשמש יעיל כאשר מורחים אותו בנדיבות (שכבה בעובי של שני מ”ג לכל ס”מ) ואילו איפור אנו מורחים בשכבה דקיקה, לכן ההגנה של המייק-אפ איננה מספקת”.

שגרת טיפוח בריאה

מלבד הגנה משמש חשוב להקפיד גם על שגרת טיפוח נכונה. איך עושים זאת נכון? ד”ר הראל מסבירה לנו: “לעורנו יש תפקידים חשובים. עלינו לאפשר לו לתפקד באופן בריא, לשמור עליו כבר מגיל העשרה ולמנוע הצטברות נזקים. חשוב לאמץ שגרת טיפוח קבועה הכוללת: ניקוי בבוקר, מריחת קרם יום בבוקר, ניקוי בערב ומריחת קרם לילה. ניקוי העור הכרחי כדי לפתוח את הנקבוביות ולהוריד את התאים המתים. בכל גיל עלינו לדאוג לטיפוח העור, אך לכל גיל יש תכשירים ייעודיים ויעילים ביותר עבורו: סדרת ג’נסיס יאנג מתאימה לגיל העשרה ומטפלת גם באקנה. סביב גיל 20, לאחר שפצעי הבגרות חלפו, מומלצת סדרת ג’נסיס טרימויסט, המכילה שכבת מגן ושומרת על מאזן לחות טבעי. בגיל 40-30 מומלץ להשתמש בסדרת ג’נסיס ליקופן לטיפול אפקטיבי בקמטים וקמטוטים, המונעת גם פגיעה של רדיקלים חופשיים, נזקי אקלים וסביבה. סדרת ג’נסיס אייג’ קונטרול מתאימה לגילאי 50 ומעלה ומטפלת בכל סימני הגיל, בהם: אדמומיות, כתמים, קמטים, יובש, רפיון ועוד. הסדרה מכילה חומר פעיל שמאריך את חיי התא ומשקם את העור.

לד”ר פישר מגוון פתרונות:

ג’נסיס ווייט המיועדת לטשטוש והבהרת כתמים, ג’נסיס סבורייט מיועדת לעור עם נטייה לסבוריאה, ג’נסיס סאן המכילה הגנה גבוהה במיוחד מהשמש – SPF50, מיועדת לחשיפה ארוכה לשמש.

“הגוף שלנו זקוק לתזונה בריאה ולאורח חיים בריא. כך גם העור שלנו זקוק לתחזוקה לאורך שנים”. מסכמת ד”ר הראל. “אין אפשרות של זבנג וגמרנו. אורח חיים תקין הכולל הגנה מרבית מפני השמש וטיפוח יומיומי, מוביל לתוצאות מדהימות ומאט את הזדקנות העור”.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.