מדד המותגים 2018 – דירוג 100 המותגים המובילים בישראל
חברת ד”ר פישר, שנוסדה בשנת 1965 על-ידי דבורה ואלי פישר, מחזיקה ב”מאות מוצרים לטיפול בגוף, בשיער ובעיניים”, ובין היתר מוכרת היטב גם בזכות מוצרי ההגנה מהשמש שלה. באתר החברה מתגאים כי “מלבד המוצרים הנמכרים בישראל, משווקת התשלובת את תכשיריה לכ-30 מדינות ברחבי העולם”. על אף שלחברה מגוון רחב של מתחרים, כולל ענקיות בינלאומיות, המותג שלה ממשיך להיות מוכר בשוק.
עם זאת, גם בחברה ערים לאתגרים העומדים בפני המותג, בין היתר מכיוון המותגים הפרטיים של הרשתות הקמיעונאיות. “המותג הפרטי מגיש לצרכנים מוצרים שאמנם עומדים צילום בתנאי הסף של משרד הבריאות, אבל נותנים את המינימום האפשרי. האתגר הוא לשכנע את הצרכנים שכאשר הם מקבלים מוצר של ד”ר פישר, הם מקבלים מוצר העומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר, מבוסס על הידע המדעי העדכני ביותר ומספק את התוצאות הטובות ביותר”, מסרו בחברה למדד המותגים של “גלובס”, תוך שהבהירו היכן טמון המוקש לתפיסתם: “הרגולטור בישראל מתקשה להדביק את הידע המדעי הקיים בחו”ל ולעיתים אנחנו נמצאים מספר צעדים מאחורי האירופים. לא די בכך, שלעיתים החברות המסחריות עומדות מספר צעדים לפני הרגולטור, דבר המקשה על פיתוח חדשנות”.
בשנה החולפת הרחיבה החברה את סדרת מוצרי האולטרסול, להגנה מפני קרינה חדשה, HEV. בתשלובת ד״ר פישר מועסקים כ-700 עובדים.