משלוחים עד הבית - עד 7 ימי עסקים
משלוח עד הבית - 30 ש"ח
הצטרפו למועדון הלקוחות ותהנו ממגוון הטבות ♥

אתם נמצאים כאן >> בית » טיפוח הגוף והשיער » תקופת היובש

תקופת היובש

תקופת היובש התחושה מעקצצת, המגע מחוספס והמראה לא נעים: העור סדוק, אדום וחסר חיים. איך מטפלים בעור יבש ולמה זה קורה? כל העובדות, כל הפתרונות.

גירודים טורדניים ברגליים, חספוס במרפקים ובברכיים, ליקוק חוזר ונשנה של השפתיים ותחושת מתיחות בעור הפנים, כל אלה הם סימפטומים של אחת התופעות השכיחות ביותר בגוף: יובש בעור. יובש בעור נחלק לשלושה מישורים. הראשון הוא המישור התחושתי, שמתבטא בתחושת חוסר נוחות, גירודים ואפילו עקצוצים באזורים היבשים בפנים ובגוף. המישור השני הוא המגע: כאשר נוגעים בעור, הוא מחוספס ולא נעים למגע. המישור השלישי הוא הוויזואלי: היובש ניכר לעין בצורת קשקשת, כתמים לבנים, אדמומיות, סדקים ומראה כללי חסר חיים וברק של העור.

למה זה קורה?

ברוב המקרים, הגורם ליובש הוא היעדר לחות מספקת באוויר. השכבה השומנית שעל העור, האוגרת את הלחות, “נעלמת”, העור נותר חשוף והדרך ליובש סלולה. אבל בלי לדעת, גם אנחנו “מסייעים” למצב הזה ומחמירים אותו בשלל דרכים: רחצה במים חמים מדי, שגורמים להסרת השכבה השומנית מהעור, שימוש בסבונים קשים וגסים המזיקים לעור, גרדרובה המורכבת מבגדים מעקצצים הגורמים לגרד ולתחושת אי נוחות, שהות ממושכת ליד מזגנים ואפילו שימוש בתרופות המייבשות את העור, כמו תרופות ללחץ דם גבוה, אלרגיות ואקנה. וכמובן, תהליך ההזדקנות שעובר הגוף גורם לעור להיות דק יותר ובאופן טבעי -יבש יותר.

איך מטפלים בזה?

אז מה עושים נגד היובש? קודם כל, מתמרחים בקביעות בקרמים מזינים. בנוסף, מקפידים על כמה כללים שעוזרים להקל על התופעה.

1. הזיזו את הברז לכיוון המים הפושרים. מים חמים “גוזלים” את הלחות מהעור ולכן חשוב להשתמש במים פושרים, גם כשמתרחצים וגם כששוטפים ידיים. קשה לכם לוותר על מקלחת מהבילה? נסו לקצר עד כמה שאפשר את השהות במים. לאחר הרחצה, נגבו את העור בטפיחות קלות בלבד; אל תשפשפו אותו בחוזקה.

2. ותרו על סבונים מייבשים. סבונים מוצקים או סבונים שאינם עשירים בלחות מייבשים את העור. חפשו על המדפים סבוני גוף נוזליים עשירים בלחות, כמו תחליב הרחצה סנסיטיב מסדרת שיבולת השועל של ד”ר פישר, תחליב רחצה יו-לקטין, המיועדים לעור יבש ומגורה.

3. עטפו את העור בלחות. כשרוצים עור גמיש ורך, לחות היא מילת המפתח. לכן יש למרוח את הגוף בתכשירים עשירים בלחות, כשהעור עדיין לח. נסו את מוצרי הסדרה הטיפולית יו-ילקטין, שפותחה במיוחד כדי לתת מענה לעור יבש ומבוססת על נוסחאות עשירות ומרכיבי לחות פעילים. קרם הגוף העשיר יזין את עורכם, קרם הידיים ימנע את הסדקים וקרם הפנים ייספג בקלות ואף יקנה לכם הגנה מפני השמש.

4. חדשו את העור. כדי שחומרי ההזנה ייספגו בעור, עליו להיות נקי עד כמה שאפשר. חוץ משגרת ניקוי הפנים היומית, הוסיפו פעם בשבוע טיפול עמוק יותר שיכלול ניקוי בעזרת מסכת הפילינג העדינה מסדרת ג’נסיס של ד”ר פישר.

5. אל תזניחו את כפות הידיים והרגליים. אזורים אלה הם בין הראשונים לשדר מצוקת יובש. הקפידו על שימוש בקרמים ייעודיים עשירים, כמו קרם ידיים וציפורניים מסדרת אפקטיב קר, או קרם טיפולי לכף הרגל פדיסול, המונע עור קשה ושומר על רכות העור. בנוסף, כאשר מזג האוויר מתקרר, לבשו כפפות שיהוו חוצץ נוסף בין עורכם לבין היובש העתיד להגיע.

6. אל תלקקו את השפתיים. כאשר השפתיים יבשות אנו לא שולטים בלשוננו. לכן, הקפידו ללחלח את השפתיים בתכשיר ייעודי בכל הזדמנות.

7. הוסיפו לתפריט אומגה 3. זה לא סוד שאומגה שלוש מסוגלת להזיז הרים. אחד מהם, כפי שנמצא במחקרים רבים, הוא היובש. בליעה יומית של כמוסות אומגה 3 מרגיעה מצבים של יובש קיצוני ומצליחה ללחלח את העור מבפנים.

שליחת קורות חיים

0
סל קניות
  • אין מוצרים בעגלה.