ד”ר פישר – זה בדוק

ד”ר פישר – זה בדוק

אתם נמצאים כאן >> בית » ד”ר פישר – זה בדוק

אנו בד”ר פישר משלבים כ- 55 שנות ניסיון, מחקר וידע רפואי בינלאומי כדי לפתח את התכשירים המתקדמים ביותר לבריאות ולטיפול בכל בני המשפחה בכל אחד משלבי החיים. מתוך מחויבות ללקוחותינו, לבטיחות ולאיכות המוצרים אנו מקפידים להציע מגוון רחב של המוצרים הטובים והאיכותיים ביותר, תוך מתן דגש על חדשנות מתמדת במוצרינו. כל תכשירי תשלובת ד”ר פישר אינם מנוסים על בעלי חיים.

מחויבות לאיכות, בטיחות ובריאות בתעסוקה
עבורנו, זה בדוק! איננה רק סיסמה. תשלובת ד”ר פישר על מנהליה ועובדיה, מכירה בשמירה על איכות, ניהול סביבה, בטיחות ובריאות בתעסוקה כמתווה מרכזי בפעילותה.
אנו מחויבים למדיניות זו בכל אחד ממרכיבי פעילויותינו, תוך יישום והקפדה על עמידה בדרישות על-פי דין, סטנדרטים לאומיים ובינלאומיים ודרישות רגולטוריות, החל ברכישת חומרי הגלם, קליטה ואחסון החומרים במחסנים, דרך תהליכי הייצור, המילוי והאריזה וכלה באספקת המוצר הסופי לשביעות רצון לקוחותינו. כל זאת תוך כדי שמירה על בטיחות בסביבת העבודה, בריאות ובטיחות העובדים, הקבלנים והמבקרים במפעל ושמירה על איכות הסביבה.

  • חומרי הגלם – אנו מקפידים להשתמש בחומרי הגלם האיכותיים, החדשניים והמתקדמים בעולם.
  • פיתוח מוצרים – אנו מבצעים בדיקות מקיפות והערכה מתמדת של איכות ובטיחות המוצרים כבר בשלבי הפיתוח.
  • ייצור המוצרים ואריזתם – אנו מבצעים בדיקות מקיפות בתהליך הייצור על מנת להבטיח שהמוצרים היוצאים ממפעל הייצור יגיעו ללקוחותינו איכותיים ובטוחים לשימוש.
  • ניהול סביבה – אנו מבצעים את תהליכי הייצור, האריזה, האחסון והשינוע תוך שמירה על איכות הסביבה ומניעת זיהום סביבתי.
  • בטיחות ובריאות בתעסוקה – אנו מקיימים תהליכים ופעילויות להבטחת בטיחותם ומניעת פגיעה גופנית ובריאותית של עובדינו, קבלנים ונותני שירות.

עמידה בתקנים
תו הפלטינה היוקרתי לשנת 2021 הוענק לתשלובת ד”ר פישר ע”י מכון התקנים הישראלי.
תו זה מוענק לחברות בעלות חמישה תווי איכות, אשר חרטו על דגלן איכות ומצוינות המעידים על התאמת מערכות ניהול, תהליכים ומוצרים לתקנים ישראלים ובינלאומיים. הזכייה בתו הפלטינה מוכיחה על המחויבות של ד”ר פישר לפיתוח וייצור איכותי ובטיחותי ברמות הגבוהות ביותר.
התשלובת כולה, על מנהליה ועובדיה, מכירה בשמירה על איכות, ניהול סביבה, בטיחות ובריאות בתעסוקה כמתווה מרכזי בפעילותה. אנו מחויבים למדיניות זו בכל אחד ממרכיבי פעילויותינו, החל ברכישת חומרי הגלם, קליטה ואחסון החומרים במחסנים, דרך תהליכי הייצור, המילוי והאריזה וכלה באספקת המוצר הסופי לשביעות רצון לקוחותינו. כל זאת תוך יישום והקפדה על עמידה בדרישות על-פי דין, סטנדרטים לאומיים ובינלאומיים ודרישות רגולטוריות. התקנים החדשים מסייעים בשמירה על בטיחות בסביבת העבודה, בריאות ובטיחות העובדים, הקבלנים והמבקרים במפעל ושמירה על איכות הסביבה.
בד”ר פישר התאמנו את מערכת הניהול שלנו וכל תהליכי התפעול והפעילויות לתקני האיכות הבינלאומיים:

תו פלטינה – תו המוענק עבור 5 תקני איכות ממכון התקנים הישראלי. לצפייה בתו הפלטינה.

ISO 9001 – תקן עבור מערך ייצור התמרוקים והאביזרים הרפואיים. לצפייה בתקן עבור מערך ייצור התמרוקים והאביזרים הרפואיים.

ISO 22716 – תקן המפרט את הדרישות לתנאי ייצור נאותים עבור מפעל התמרוקים – GMP.

לצפייה בתקן המפרט את הדרישות לתנאי ייצור נאותים עבור מפעל התמרוקים.

ISO 13485 – תקן עבור מערך ייצור אביזרים רפואיים. לצפייה בתקן עבור מערך ייצור אביזרים רפואיים.

ISO 45001- תקן עבור בטיחות ובריאות בתעסוקה.

ISO 14001 – תקן עבור ניהול סביבתי.

GMP לייצור תרופתי – אישור הניתן ע”י משרד הבריאות הישראלי, המכון לביקורת ותקנים של חומרי רפואה. לצפייה באישור הניתן ע”י משרד הבריאות הישראלי, המכון לביקורת ותקנים של חומרי רפואה.