תפריט

מגזין תוכן

עניין של זמן

zman עניין של זמן

אי אפשר לעצור את הזמן, אבל כן אפשר להאט את השפעתו על עור הפנים שלנו. כך תיהנו ממראה בריא, צעיר ורענן בכל גיל בעזרת 5 עקרונות פשוטים.

במקום מסוים כולנו רוצים להישאר צעירים – בפנים ובחוץ. להמשיך להתלהב ולהתרגש, להיות מלאי אנרגיה ומרץ וכמובן בריאים. אבל במשך השנים הגוף שלנו פוגש לא מעט מזיקים – קרינת השמש, לחץ, תזונה לקויה, עישון (גם פסיבי), זיהום אוויר, כימיקלים שונים… והראשון להיפגע תמיד הוא עור הפנים העדין והחשוף. כשמוסיפים לכך גם את מרכיב הגיל הביולוגי, מקבלים פנים שמספר השנים ניכר בהן גם בלי לספור את הנרות על עוגת יום ההולדת.

פה נכנסת לתמונה התפיסה החדשה ביחס להזדקנות העור – "אנטי-אייג'ינג".

לפי התפיסה הזאת, אפשר להאט את תהליך ההזדקנות ולהיראות צעירים בכל גיל. בד"ר פישר מאמינים שהקפדה על אורח חיים נכון – תזונה איכותית, פעילות גופנית, נטילת תוספי תזונה מתאימים ושימוש יומיומי בתכשירי אנטי-אייג'ינג לעור המכילים מסנני קרינה – מאפשרת גם שמירה על הבריאות וגם מראה צעיר.

איך בדיוק עושים את זה?

1. הגנו על עצמכם מהשמש. חשיפה לשמש ללא הגנה היא אחד הגורמים החיצוניים העיקריים המשפיעים על הזדקנות בכלל ועל הזדקנות העור בפרט: נמשים, כתמים, יובש, קמטים, רפיון עור ומרקם לא אחיד של העור. לחברת ד"ר פישר מגוון רחב של מוצרים המסייעים בהגנה מפני הקרניים המזיקות, החל מתחליבים ותרסיסים וכלה במוס ומגבונים במנעד רחב של SPF (עד 100!), כך שכל אחד יכול למצוא את המוצר הנוח והיעיל ביותר בשבילו.

2. אמצו שגרת טיפוח נכונה. שמרו על רמת לחות נאותה של העור בעזרת מוצרי הטיפוח של ד"ר פישר: מדי בוקר וערב נקו את פניכם בעזרת התרחיץ המקציף 2IN1 המתאים לסוג עורכם, המשיכו עם תחליב הניקוי ההיפואלרגני ואחת לשבוע הוסיפו לשגרה גם את מסכת הפילינג העדינה. לאחר הניקוי, אל תשכחו להוסיף את הלחות המתאימה לכם, ליום וללילה, ממגוון הסדרות של ד"ר פישר (ג'נסיס אויל קונטרול יאנג / אייג' קונטרול / מינרלס ספא / מינרלס פלוס / ג'נסיס סנסטיב פרוביוטי / אולטרה קר).

3. אזנו את תזונתכם. אורח החיים המודרני והמהיר הרגיל אותנו לתזונה דלה בוויטמינים ועתירה בשומנים ובסוכרים, שממש לא עושים חסד עם הגוף ועם עור הפנים. כדי להרגיש ולהיראות טוב יותר, הקפידו על אכילה מאוזנת שתכלול בעיקר ויטמין C, שלו תפקיד מפתח ביצירת הרקמות התומכות בגוף (נמצא בפירות הדר, פלפלים, עגבניות ותפוחי אדמה); ויטמין A, שחיוני לבניית התאים (מצוי בכבד של בקר/ עוף ופירות וירקות בגווני צהוב וכתום) וחומצה פולית, שבדומה לוויטמין A אחראית ליצירת תאים חדשים ושימורם (נמצאת בעלים ירוקים, תרד, אפונה וכבד).

4. העשירו את עצמכם. תוספי תזונה מתאימים משפרים לא רק את הבריאות אלא גם את מצב העור. נסו את כמוסות הביוטי אייג' של ד"ר פישר המטפלות בשכבת העור הפנימית (הדרמיס) מבפנים: מסייעות במיצוק ומתיחת עור הפנים, משפרות את מאזן הלחות בעור, מסייעות בהגנה מפני רדיקלים חופשיים הגורמים להרס התאים ועוד. אגב, מחקרים מוכיחים כי גם לתוסף התזונה אומגה 3 השפעה מיטיבה עם עור הפנים ולכן מומלץ ליטול גם אותו.

5. הקפידו על פעילות גופנית. לפעילות הגופנית השפעה נלווית חשובה ביותר, כמו השראת תחושת רוגע כללית והמרצת לחץ הדם – פעולה שמספקת חמצן לתאים ומשפרת את מרקם העור. חפשו פעילות גופנית שתתאים לאורח חייכם ושתוכלו להתמיד בה לאורך זמן, החל מהליכה, דרך מכון כושר וכלה בשחייה או אפילו בשיעורי ריקוד.